Delvis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har tenkt å bestille dette DVD-settet fra Tysk Amazon hvor det ser ut til å være billigst. EUR 40,99. Men så kom jeg på at det kanskje likevel er såpass høy pris at den kommer til tollbehandling. Må jeg regne med det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan regne med m.v.a. på vareverdi+frakt, samt en fortollningsgebyr på 108kr eller så. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Javel ..sukk. Kan like greit fly med Ryanair over å kjøpe en da. Behøver ikke bli dyrere det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jau. Det som er synd er det forbanna flate tollgebyret på 108kr som posten tar for jobben, som i mange tilfeller øker prisen med 1/3. Joda, du kan fortolle selv, men da tar de 108 kr for å oppbevare pakken for deg mens du fortoller. (mistenkelig, huh?) 104/108 - det ligger i det området, uten at jeg har det 110% nøyaktig. Endret 6. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde vi bodd i usa, ville gjort voldlig og blodig opprør, dratt presidenten ut av det hvitehus og skutt kan på gata over denne tollen. Men nei dag i norge har vi ikke lov til slikt, det blir sett på som ufint å kuppe landet over toll penger, Hvorfor kan ikke vi har kupp også, thailand har kupp sånn ca. hver fjerde måned, norske politikere har det for godt, om de hadde levd i frykt for å bli dratt ut på karl johan og skutt, hadde de kanskje vært mer motaglige ovenfor folkest røst. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Kan meddele at det gikk bra. Den kom fritt i postkassen i dag. Men jeg valgte å kjøpe på Tysk eBay isteden. For der fikk jeg kommunisert litt med selgeren først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå