atlemc Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er også en av mange som har ventet siden April på det nye TRV33. Har hatt bestilling på XD.no, men datoen har blitt utsatt hele tiden. Grunnen til at jeg har bestillt på nettet er jo at det er mye billigere enn i butikken. F.eks hos El-kjøp er utsalgsprisen kr.9000,-. Dette er ikke tilfelle lenger. Var hos El-kjøp i dag og sa at jeg hadde inne en bestilling som totalt ville koste meg kr.7200,-, men hvis de kom med et godt tilbud så ville jeg kjøpe det der og da. Tilbudet de kom med var på kr.7400,-. Hele 1600,- i avslag! Slå den. Dette pga. deres såkalte prisgaranti. Så "løp og kjøp" så det heter...hvis du skal ha TRV33 i sommer. Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 skal innom elkjøp etter jobb i dag ja! Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Var innom elkjøp etter jobb i dag og fikk "tilbud" kamera, 5dvkasetter, skinnveske og 3års garanti til 9500 kr...synes det er for dyrt !! men det hadde vært greit og hatt kameraet til jul iallefall! noe som ser vanskelig ut på de forskjellige nettbutikkene! Lenke til kommentar
Jägermeister Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg hadde bestilt TRV33 igjennom Telebutikken.no, og har nå ventet leeeenge! Datoen for når kameraet skulle komme ble utsatt gang på gang. Gjorde som deg og gikk til El-kjøp og spurte om et tilbud. Utsalgsprisen er 8995.- Fikk tilbud på 7395.- Så nå sitter jeg her med ett NYDELIG kamera!! JIPPI Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hvor er elkjøp butikkene dere har handlet i ?? tror jeg skal presse elkjøp i hgsd litt merkelig at dere får 1600 i avslag mens selgeren sier til meg at de har "lite" å gå på når det gjelder digitalkameraer! hmmmmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå