Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Edit: har fått svar på alt det som var her før, les sisteposten min. (pr 7.8.10 17:00) takk! Endret 9. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Engadgets omtale vil vel gi deg svar på det meste. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Engadgets omtale vil vel gi deg svar på det meste. har lett lenge etter en omtale.. takker på det høyste!! edit: forresten, har du en som er på norsk? Endret 5. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du får bruke Google oversetter hvis du ikke skjønner Engelsk.. http://translate.google.no/translate_t?q=fra+norsk&um=1&ie=UTF-8&sl=no&tl=en&ei=3L8pTPucMtmSONfb5bID&sa=X&oi=clir_translation_intent&ct=title&resnum=1&ved=0CCMQrgYwAA# Endret 5. juli 2010 av Just-Me Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Du får bruke Google oversetter hvis du ikke skjønner Engelsk.. http://translate.google.no/translate_t?q=fra+norsk&um=1&ie=UTF-8&sl=no&tl=en&ei=3L8pTPucMtmSONfb5bID&sa=X&oi=clir_translation_intent&ct=title&resnum=1&ved=0CCMQrgYwAA# google translate $Uger! Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du får bruke Google oversetter hvis du ikke skjønner Engelsk.. http://translate.google.no/translate_t?q=fra+norsk&um=1&ie=UTF-8&sl=no&tl=en&ei=3L8pTPucMtmSONfb5bID&sa=X&oi=clir_translation_intent&ct=title&resnum=1&ved=0CCMQrgYwAA# google translate $Uger! Poenget er at det gjør Htc Wildfire også. Etter at jeg så omtalen Deres, kjøpte jeg meg HTC Mini. Den er MYE bedre. Htc Wildfire er nok desverre en telefon som ikke det blir solgt mange av. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Du får bruke Google oversetter hvis du ikke skjønner Engelsk.. http://translate.google.no/translate_t?q=fra+norsk&um=1&ie=UTF-8&sl=no&tl=en&ei=3L8pTPucMtmSONfb5bID&sa=X&oi=clir_translation_intent&ct=title&resnum=1&ved=0CCMQrgYwAA# google translate $Uger! Poenget er at det gjør Htc Wildfire også. Etter at jeg så omtalen Deres, kjøpte jeg meg HTC Mini. Den er MYE bedre. Htc Wildfire er nok desverre en telefon som ikke det blir solgt mange av. hva har du å anbefale i ca samme prisklasse da, som er bedre? (utenom mini)? Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du får bruke Google oversetter hvis du ikke skjønner Engelsk.. http://translate.google.no/translate_t?q=fra+norsk&um=1&ie=UTF-8&sl=no&tl=en&ei=3L8pTPucMtmSONfb5bID&sa=X&oi=clir_translation_intent&ct=title&resnum=1&ved=0CCMQrgYwAA# google translate $Uger! Poenget er at det gjør Htc Wildfire også. Etter at jeg så omtalen Deres, kjøpte jeg meg HTC Mini. Den er MYE bedre. Htc Wildfire er nok desverre en telefon som ikke det blir solgt mange av. hva har du å anbefale i ca samme prisklasse da, som er bedre? (utenom mini)? Tja, Htc Desire??? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du får bruke Google oversetter hvis du ikke skjønner Engelsk.. http://translate.google.no/translate_t?q=fra+norsk&um=1&ie=UTF-8&sl=no&tl=en&ei=3L8pTPucMtmSONfb5bID&sa=X&oi=clir_translation_intent&ct=title&resnum=1&ved=0CCMQrgYwAA# ja, hvis du ser bort fra at desire koster dobbelt så mye, så er det i samme prisklasse ja! google translate $Uger! Poenget er at det gjør Htc Wildfire også. Etter at jeg så omtalen Deres, kjøpte jeg meg HTC Mini. Den er MYE bedre. Htc Wildfire er nok desverre en telefon som ikke det blir solgt mange av. hva har du å anbefale i ca samme prisklasse da, som er bedre? (utenom mini)? Tja, Htc Desire??? ja, hvis du ser bort fra at desire er dobbelt så dyr, så er det ca samme prisklasse ja! Endret 5. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) For dere som ikke leste engadgets anmeldelse, tillater jeg meg å oppsummere denne. "Wildfire suger, Desire er mye bedre. Prisen er det doble, men det tar vi ikke hensyn til fordi vi er idioter" Om du vil ha ordentlige anmeldelser, sjekk ut gsmarena.com eller techradar.com Endret 5. juli 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 For dere som ikke leste engadgets anmeldelse, tillater jeg meg å oppsummere denne. "Wildfire suger, Desire er mye bedre. Prisen er det doble, men det tar vi ikke hensyn til fordi vi er idioter" Om du vil ha ordentlige anmeldelser, sjekk ut gsmarena.com eller techradar.com fortsatt engelsk.. noen som har norsk test av htc hero /htc mini? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 For dere som ikke leste engadgets anmeldelse, tillater jeg meg å oppsummere denne. "Wildfire suger, Desire er mye bedre. Prisen er det doble, men det tar vi ikke hensyn til fordi vi er idioter" Om du vil ha ordentlige anmeldelser, sjekk ut gsmarena.com eller techradar.com fortsatt engelsk.. noen som har norsk test av htc hero /htc mini? Dette er 2010, du får enten vente til google translate blir perfekt, eller lære et andrespråk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 For dere som ikke leste engadgets anmeldelse, tillater jeg meg å oppsummere denne. "Wildfire suger, Desire er mye bedre. Prisen er det doble, men det tar vi ikke hensyn til fordi vi er idioter" Om du vil ha ordentlige anmeldelser, sjekk ut gsmarena.com eller techradar.com fortsatt engelsk.. noen som har norsk test av htc hero /htc mini? Dette er 2010, du får enten vente til google translate blir perfekt, eller lære et andrespråk. jaddajadda, men det er lettere å lese på norsk.. klarer meg fint med engelsk, men om det finnes en norsk versjon, så velger jeg den! Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 kjøp deg en hero. den har jo nå android 2.1 så er du i mål. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 kjøp deg en hero. den har jo nå android 2.1 så er du i mål. Isåfall, kan du svare på noen av spørsmålene mine om htc Hero ved å trykke HER da? =) takk! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) laster wildfire og desire ned vg.no like fort? de har jo lik nedlastingshastighet (7200 mbit/s) og, hvis jeg bruker APNDroid eller [settings --> Wireless --> Mobile data] og slår av, vil telefonen da slutte å laste ned epost automatisk uten min tillatelse? Kan jeg lage spesielle profiler som jeg kan på sony ericsson? (som t.d egenmodifisert; "på møte", "på byen", "i bilen"? f.eks har 'møte' lav ringelyd, lav meldingslyd, og vibrasjon, mens 'på byen' har høy lyd, vibrasjon, og 'i bilen' mellomhøy ringelyd. ? hvis ikke det går på telefonen, finnes det en app som gjør det? Endret 7. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 bumpa visst igjen.. Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 For dere som ikke leste engadgets anmeldelse, tillater jeg meg å oppsummere denne. "Wildfire suger, Desire er mye bedre. Prisen er det doble, men det tar vi ikke hensyn til fordi vi er idioter" Om du vil ha ordentlige anmeldelser, sjekk ut gsmarena.com eller techradar.com fortsatt engelsk.. noen som har norsk test av htc hero /htc mini? Amobil.no og Mobilen.no har testet disse telefonene. Bare søk dem opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå