wacz Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Er det noen som vet hvor mye bensin en vanlig bil i dag bruker i gjennomsnitt per mil? Endret 5. juli 2010 av wacz Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det kommer jo veldig an på biltype (størrelse og vekt) og størrelse på motoren da, samt hva slags kjøring den hovedsakelig benyttes til (by, landevei). I snitt snakker vi kanskje rundt 0,7l/mil på blandet kjøring. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du må nesten komme med bilmerke og modell, wacz. Forbruk varierer veldig. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Som sagt over kommer det jo veldig an på biltype, men jeg har kjørt Trondheim-Oslo-Trondheim + litt bykjøring i hovedstaden med en Passat Blueline (105hk diesel eller der om kring) på 0.5l/mil. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg skjønner at det varierer veldig. Men det er ikke så veldig viktig. Jeg har ikke noe bestemt bilmerke eller modell. Men alle andre jeg har spurt i løpet av dagen sier mellom 0,5 og 0,8 og det er godt nok for meg. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå