Gå til innhold

HTC HD2 - trenger litt assistanse...

Anbefalte innlegg

Hei, medbrukere av HTC HD2!

Jeg har hatt denne mobilen i ca 5 mnd nå, og er stort sett fornøyd. Men det er likevel noen saker jeg ikke har helt greie på (mest fordi jeg ikke er altfor interessert i de ulike finessene), men har prøvd å lære meg litt etter litt.

Uansett, jeg har opplevd følgende problemer/utfordringer/irritasjonsmoment med telefonen:

* Hva skjer med den elendige facebook-appen? Den bruker jeg ikke, og bruker heller m.facebook.com. Fins det andre muligheter her? Noe å anbefale?

* Mer facebook: går det an å være pålogget chatten?! Hvordan?

* Og siste facebook.. : går det an å få mld/mail(?) til tlf hver gang man får en request? Hvordan?

* Hver gang jeg skyver tastelåsen av, står klokken feil, og både time og minutt endrer seg. I tillegg hvis jeg trykker på den tasten helt til høyre bare for å se hvor mye klokken er, så står den først på et tidspunkt, før den endrer seg til hva klokken virkelig er. Hva er dette??

* Hvordan sletter man cookies?

* Hvilken nettleser bør man bruke? Jeg bruker Opera 10, men kan ikke si at jeg er særlig fornøyd?!

* Hvor på nettet kan man få oversikten over ulike apps? Marketplace er jo udugelig..

Tror ikke jeg har flere spørsmål i første omgang. Setter pris på alle svar her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en ting til...

Jeg slår på det trådløse nettverket, men når jeg skal gå inn på en internettside, kommer det feilmld opp. Skjønner det bare ikke. Det funket tidligere å benytte det trådløse, men nå har tydeligvis ett eller annet skjedd.

Merker at man blir noe frustrert over denne telefonen også innimellom... :/

Lenke til kommentar

Hei, medbrukere av HTC HD2!

Jeg har hatt denne mobilen i ca 5 mnd nå, og er stort sett fornøyd. Men det er likevel noen saker jeg ikke har helt greie på (mest fordi jeg ikke er altfor interessert i de ulike finessene), men har prøvd å lære meg litt etter litt.

Uansett, jeg har opplevd følgende problemer/utfordringer/irritasjonsmoment med telefonen:

* Hva skjer med den elendige facebook-appen? Den bruker jeg ikke, og bruker heller m.facebook.com. Fins det andre muligheter her? Noe å anbefale?

* Mer facebook: går det an å være pålogget chatten?! Hvordan?

* Og siste facebook.. : går det an å få mld/mail(?) til tlf hver gang man får en request? Hvordan?

Ja, facebook-appen er dårlig. Det er vel ikke så mye mer å si om den saken.

* Hver gang jeg skyver tastelåsen av, står klokken feil, og både time og minutt endrer seg. I tillegg hvis jeg trykker på den tasten helt til høyre bare for å se hvor mye klokken er, så står den først på et tidspunkt, før den endrer seg til hva klokken virkelig er. Hva er dette??

Når du skyver tastelåsen, står kl 1t og 2 min feil. Dette gjør den for å kunne flashe den fancy klokken, som da blar frem til riktig tid. At det er noen 10-dels sekund delay på klokken når du trykker "på"-knappen, er bare fordi du vekker displayet fra søvn, og den trenger et par 10-dels sekund å våkne. på.

* Hvordan sletter man cookies?

* Hvilken nettleser bør man bruke? Jeg bruker Opera 10, men kan ikke si at jeg er særlig fornøyd?!

Likte heller ikke Opera 10, derfor benytter jeg kun den medfølgende Opera 9,7 som jeg synes funker kjempebra. Der kan du slette cookies via Instillinger --> Personvern

* Hvor på nettet kan man få oversikten over ulike apps? Marketplace er jo udugelig..

Du kan jo prøve OpenMarket 1.2. Kikk litt rundt på www.FreewarePocketPC.net

Tror ikke jeg har flere spørsmål i første omgang. Setter pris på alle svar her!

Og ja, du må oppdatere softwaren på telefonen. Dette finner du på http://www.htc.com/no/supportdownloadlist.aspx?p_id=297&act=sd&cat=all hvis du kjører standard-ROM. Siste ROM-versjon er 1.66.409.1. (76641) NOR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...