Puster Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hallo, Har laget en film som skal vere reklame banner på en nettside jeg jobber med, filmen er laget i after effects og ble rendret ut til .flv Men har nå googla i hele dag og finner ikke ut åssen jeg kna få den til å ha hud, slik at dem kan pause den osv. og hvordan får jeg den til å autoplaye? Takker for svar!;D Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har du flash professional? Noen erfaring med ActionScript? Må nokk skrive noen få koder i AS3 eller AS2. Last ned 30 dagers trail versjon av CS5 og spør etter hjelp på forumet til kirupa.com Lenke til kommentar
Puster Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Har du flash professional? Noen erfaring med ActionScript? Må nokk skrive noen få koder i AS3 eller AS2. Last ned 30 dagers trail versjon av CS5 og spør etter hjelp på forumet til kirupa.com Hei, Jeg har jo laga filmen i .flv, og har den nå i gif på nettsiden(til min sotre fortvilelse) og hvordan skal jeg få bannern til å fungere? btw: link til siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå