Barn av regnbuen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hvilket lydkort fungerer best av de to undernevnte: Edit: • Dolby Home Theater v3 • intel HD Sound Til opplysning skal lydkortet brukes til mye musikkproduksjon og -lytting. Om begge er bedritne, kom gjerne med anbefalinger. Takk på forhånd! :] Endret 5. juli 2010 av Anjunabeats Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Begge kortene er SKJERMKORT dette er et LYDKORT. Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Det er skjermkort Det kan godt hende, jeg er ikke veldig kompetent på dette området. De står nemlig oppført under "Type lydkort" på en oversikt jeg har gått gjennom, så jeg antok at de var lydkort. Så de har altså ingenting med lyden å gjøre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det var da ekstremt kraftige lydkort TS skulle ha da! De skj... Lydkortene har en kapasitet til å behandle flere Gbit/s med audio! Til sammenligning så er en vanlig MP3 på appx 200Kbit/s. Tror de egner seg bedre til å behandle grafikk! Får utnyttet dem litt mer da! Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Det var da ekstremt kraftige lydkort TS skulle ha da! De skj... Lydkortene har en kapasitet til å behandle flere Gbit/s med audio! Til sammenligning så er en vanlig MP3 på appx 200Kbit/s. Tror de egner seg bedre til å behandle grafikk! Får utnyttet dem litt mer da! Hehe, daså. Da fikk vi i hvert fall bekreftet hvor lite peiling jeg har.^^ Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 og Creative har veldig gode Lydkort. Drevet mye med musikkproduksjon i mine yngre dager og holdt meg til deres lydkort nesten hele veien. Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Det viste seg at jeg ikke har sååå lite peiling som jeg trodde, men snarere at jeg kopierte og limte inn feil. Nå skal det stå oppført du lydkort i innledningen, så vi starter på nytt. ;P og Creative har veldig gode Lydkort. Drevet mye med musikkproduksjon i mine yngre dager og holdt meg til deres lydkort nesten hele veien. Takk for anbefaling. :] Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dolby Home Theater v3 er veldig godt for bærbare. Krystallklar lyd i programmer som Fruity Loops, Virtual Dj, Traktor, osv. Intel HD Sound er ikke ett bestemt lydkort. Men de er veldig gode når det kommer til å spille inn stemmer. Det blir mye klarere enn Dolby Home Theatere sin serie. Men ingen av disse har kjempegod surround. De er best på stereo. Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Dolby Home Theater v3 er veldig godt for bærbare. Krystallklar lyd i programmer som Fruity Loops, Virtual Dj, Traktor, osv. Intel HD Sound er ikke ett bestemt lydkort. Men de er veldig gode når det kommer til å spille inn stemmer. Det blir mye klarere enn Dolby Home Theatere sin serie. Men ingen av disse har kjempegod surround. De er best på stereo. Tusen takk for informasjon. :] Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Og på skjermkort-fronten ville jeg gått for 330M, da de yter omtrent likt pluss 330M har mulighet for CUDA og PhysX! Du trenger ikke å vite hva det betyr, bare gå for 330M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå