djorgen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 26. Juni! ... Noen som gleder seg? Undertegnede gjør VAFFAL det! .. Og jeg er faktisk i beta'en! (Og nei, jeg hakke blitt skremt av å være det... AO var 30 ganger dårligere enn SWG på slutten av betaen...) Håper spellet kommer i posten et par dager etter den 26... http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=486 * Endret linken til å peke til artikkelen vi skrev i dag tidlig, da vi syns det virker litt ignorerende å poste linker til andre steder - TST * Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Neppe... etter beta'en å dømme er de laaaaangt på vei ferdige med SWG. Beklager, men blir SWG utgitt den 26. Juni får du noe liknende Windows ME i posten. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Neppe... etter beta'en å dømme er de laaaaangt på vei ferdige med SWG. Beklager, men blir SWG utgitt den 26. Juni får du noe liknende Windows ME i posten. Hehe tror nok Pytagoras var nuget bedre til å forklare seg en det her.. Du mente vel "laaaangt fra ferdig med SWG". Forstår heller ikke hva det har med Windows ME og gjøre, siden den funka helt greit. Har du spilt så mye betaen at du vet dette, og har du spilt med de nyesete patchene (som muligens ikke er sluppet i beta stadiet ). Tips: Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Neppe... etter beta'en å dømme er de laaaaangt på vei ferdige med SWG. Beklager, men blir SWG utgitt den 26. Juni får du noe liknende Windows ME i posten. Hehe tror nok Pytagoras var nuget bedre til å forklare seg en det her.. Du mente vel "laaaangt fra ferdig med SWG". Forstår heller ikke hva det har med Windows ME og gjøre, siden den funka helt greit. Har du spilt så mye betaen at du vet dette, og har du spilt med de nyesete patchene (som muligens ikke er sluppet i beta stadiet ). Tips: Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. SOE sa i går at de langt ifra ville vente så lenge som EQ gjorde i sin tid, med å lanseres i Europa. De vil prøve å gjøre det relativt kjapt, etter release i USA. Men hva "relativt kjapt" er, er jo umulig å vite. Og selvfølgelig må man importere! Det gjør I HVERT FALL vi i SWG-Nor ... *glede seg te den 26.* Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Langt på vei ferdige med SWG. Det var det jeg mente. Windows ME går jo under kallenavnet "the bug" da hele greia kan regnes som en eneste stor bug utgitt av Microsoft. Det jeg mente var at hvis SWG blir sluppet i den nåværende tilstanden, er det mange som blir skuffet. Store mangler, LinkDead's, lag og veldig store ubalanser gjør spillet frustrerende. Og ja, jeg har den nyeste patchen til SWG. Videre kan jeg ikke diskutere detaljer i SWG Beta pga NDA'en. Bjørnen er skutt den, er bare det at skinnet er av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå