Gå til innhold

Hva er skomoten for gutta 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke consa dine varer i 7år, sorry mac.

 

Edit: også er det jo fint med litt variasjon, personlig har jeg mange par med sommersko.

 

Fare for at jeg evt måtte kjøpt nye. Variasjon er fint, hva slags plimsolls er det thrice postet på forrige side?

 

Edit: fant de, men de er out of stock. Noen sjanse for at de kommer i salg igjen?

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Tror ikke consa dine varer i 7år, sorry mac.

 

Edit: også er det jo fint med litt variasjon, personlig har jeg mange par med sommersko.

 

Fare for at jeg evt måtte kjøpt nye. Variasjon er fint, hva slags plimsolls er det thrice postet på forrige side?

 

Edit: fant de, men de er out of stock. Noen sjanse for at de kommer i salg igjen?

 

Du kan kjøpe slike omtrent overalt. DNA feks.

Lenke til kommentar

Tror ikke consa dine varer i 7år, sorry mac.

 

Edit: også er det jo fint med litt variasjon, personlig har jeg mange par med sommersko.

 

Fare for at jeg evt måtte kjøpt nye. Variasjon er fint, hva slags plimsolls er det thrice postet på forrige side?

 

Edit: fant de, men de er out of stock. Noen sjanse for at de kommer i salg igjen?

 

Du kan kjøpe slike omtrent overalt. DNA feks.

 

Jeg mistenker at det vil være marginale forskjeller som gjør at jeg ikke liker de, eller at prisen vil være noe høy.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg noen sko på nattåpent i Bergen i går,

 

Lecoq Carbourg

16676-b.jpg

 

 

Så kommer sikkert noen av dere til å få fnatt, men kjøpte meg et par Adidas Superstar. Fant dem til 400 kr.

 

Adidas Superstar

adidas-originals-80s-superstar-2009-july-03.jpg

 

Hva tycks?

 

 

Fortsett med å komme med skoforslag

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Er ikke Zara i Bergen. Men skal til Barca snart. Få tar en tur innom. Så at det var mange som gikk med dem i går på nattåpent, litt ambivalent til seilerskoene men kanskje jeg kan bli vandt til det.

 

Du ser det som en fordel at mange andre går med de samme skoene?

Lenke til kommentar

Er ikke Zara i Bergen. Men skal til Barca snart. Få tar en tur innom. Så at det var mange som gikk med dem i går på nattåpent, litt ambivalent til seilerskoene men kanskje jeg kan bli vandt til det.

 

Du ser det som en fordel at mange andre går med de samme skoene?

Hvis jeg liker skoene og det er på moten, hva er problemet?

 

Fra spøk til revolver, poenget var at jeg kanskje har en forutintatt holding om at seilersko er harry slik at det påvirker mitt syn på skotypen. Kanskje det ikke er så gale som jeg har trodd. Går uansett ikke med noe jeg selv ikke liker. F.eks one-picene som forvandlet myndige personer om til teletubbies :D Men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Er ikke Zara i Bergen. Men skal til Barca snart. Få tar en tur innom. Så at det var mange som gikk med dem i går på nattåpent, litt ambivalent til seilerskoene men kanskje jeg kan bli vandt til det.

 

Du ser det som en fordel at mange andre går med de samme skoene?

Hvis jeg liker skoene og det er på moten, hva er problemet?

 

Fra spøk til revolver, poenget var at jeg kanskje har en forutintatt holding om at seilersko er harry slik at det påvirker mitt syn på skotypen. Kanskje det ikke er så gale som jeg har trodd. Går uansett ikke med noe jeg selv ikke liker. F.eks one-picene som forvandlet myndige personer om til teletubbies :D Men det er en annen diskusjon.

 

For oss andre kan det se ut som at du finner ut hva alle andre går i, for deretter å velge blant det.

 

Liker du Puma-skoene best, så går du i de. Viser bare at du er trygg på deg selv og din smak.

Lenke til kommentar

For oss andre kan det se ut som at du finner ut hva alle andre går i, for deretter å velge blant det.

Vel, det er vel åpenbart i og med at jeg startet denne tråden :) Men det betyr ikke at jeg kjøper sko jeg ikke liker bare fordi det er trendy. De fleste av oss starter ikke trender men følger den. Jeg tilhører den siste og er happy med det :D

Lenke til kommentar
poenget var at jeg kanskje har en forutintatt holding om at seilersko er harry slik at det påvirker mitt syn på skotypen.

 

Du bruker Adidas Superstar, Lacoste og Pumasko. Å kalle et par plaine skinnsko harry er nok ikke det første du burde gjøre. Ta en titt i speilet du...

Lenke til kommentar
poenget var at jeg kanskje har en forutintatt holding om at seilersko er harry slik at det påvirker mitt syn på skotypen.

 

Du bruker Adidas Superstar, Lacoste og Pumasko. Å kalle et par plaine skinnsko harry er nok ikke det første du burde gjøre. Ta en titt i speilet du...

Bra av deg å redigere vekk den delen av sitatet som viser selvransakelse. Hvis du leser innlegget om igjen så oppdager du kanskje at det er nettopp det jeg gjør... Det er uansett ikke til å komme bort i fra at seilersko HAR VÆRT (slik at du ikke skal misforstå) ansett som harry i de kretser jeg er i.

 

Men nå sklir det ut. Kom heller med tips om hva dere synes er bra i stedet for å gå til angrep på andres meninger.

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...