colinnjo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hei internet peeps, ..Jeg ser på noen å snakke med meg på skype for å jeg å forbedre min norsk. Jeg vil snakke med noen som helst Jeg er engelskmann som akkurat nå bo i Bulgaria i løpet Sommer. Prøvdde jeg å lære meg norsk på min egen hånd lenge tiden siden men måtte stoppe fordi jeg ble for opptatt med universitet/jobb/ble døvendyr. Jeg kan skrive ikke den verst men har seriøs problemer med snakket samtale fordi jeg ha aldri fått mulighet til å snakke med en ekte nordmann i hele livet mitt. søk meg på skype: colinnjo. Takk, Colin Endret 5. juli 2010 av colinnjo Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan jo alltids prøve å starte med et online spill der du finner deg en norsk clan/guild eller noe Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kan godt ta å legge deg til jeg Lenke til kommentar
colinnjo Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvorfor vil du lære norsk? ...fordi jeg begynnte å lære norsk en lenge tiden siden.. internett vennin min spurt meg å lære henes språk fordi hun kun ikke engelsk spesielt godt. Kan godt ta å legge deg til jeg takk!! Lenke til kommentar
colinnjo Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan jo alltids prøve å starte med et online spill der du finner deg en norsk clan/guild eller noe jaa.jeg betrakted å gjøre det. men jeg enten ikke ha tid eller like pc-spill.. ..også fortrekker jeg realitet.. så leter etter folk å snakke på mikrofone med meg for meg å lære uttalelse. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg er imponert over de skriftlige norskkunnskapene dine hvis du har lært alt på egenhånd! Stå på 2 Lenke til kommentar
colinnjo Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg er imponert over de skriftlige norskkunnskapene dine hvis du har lært alt på egenhånd! Stå på haha.. takk. du for snill! Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tøft å lære norsk på egenhånd. Kan jeg spørre hvordan/hvor du har lært norsk? Et tips er å ta en liten ferietur til Norge, da får du brukt språket eller snakke med venninnen din. Lenke til kommentar
colinnjo Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Tøft å lære norsk på egenhånd. Kan jeg spørre hvordan/hvor du har lært norsk? Et tips er å ta en liten ferietur til Norge, da får du brukt språket eller snakke med venninnen din. lært den litt norsk jeg vet en lenge lenge tiden siden når jeg bodde hos foreldrenes min i England. lært det av leser bøker, ser på filmer, bruker internett og msn osv. takk! jeg betrakter å ta en liten til Norge på ende med sommer når jeg må skal tilbake til Liverpool for å studerere. :!: Lenke til kommentar
colinnjo Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Imponerende! takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå