Pantertante Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Så ja.. jeg bestilte et TerraTec Grabster AV 350 her om dagen og det er et capture card.. right?.. (link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=421930) .. men ja, i allefall jeg har liksom kobla den til tv'en og alt.. men så prøver jeg da og recorde og får ikke fram bilde.. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 hmm, om du kobler den til TVen så skjer det jo ingen ting. TVen sender jo ikke ut signaler? Kobler du den til tingen TVen er koblet til så burde det funke. Evt til noe annet som sender ut signaler Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 hmm, om du kobler den til TVen så skjer det jo ingen ting. TVen sender jo ikke ut signaler? Kobler du den til tingen TVen er koblet til så burde det funke. Evt til noe annet som sender ut signaler Jeg har koblet til lyd kablene .. usb til pcen og den video greia til tven.. må jeg kanskje gå scart kontakt eller? liksom? Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Skal bruke den til og filme på ps3 .. men ja jeg tror jeg har kjøpt feil eller? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du har ikke kjøpt feil, du har koblet feil. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Du har ikke kjøpt feil, du har koblet feil. Så assa.. Hmm.. okey skal sjekke Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Men.. det vil jo ikke funke.. får rødlampe på den hvergang.. jeg har kobla riktig og.. omg.. i need halp Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tingen er at du ikke skal koble den til TVen. TVen _sender_ ikke signaler til boksen. PS3 derimot sender signaler. Skal du ta opp fra PS3 må du koble PS3 til den boksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kunne ikke du sagt det med en gang? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skal ikke påstå er det fremdeles er slik med nye LCD/Plasma/etc.-TVer men før kunne man hente bilde ut fra SCART-pluggen i TV-ene. Men man måtte ha kabel som gikk riktig vei. F.eks. Fra SCART til RCA (phono) hvor SCART gikk i TV-en og RCA (phono) ble plugget inn i en videoopptager. Enten med en kabel med riktig "retning" eller hvis kabelen hadde en bryter hvor man valgte inn/ut. Har ingen opptaksenheter her nå så får ikke testa på min plasma. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skal ikke påstå er det fremdeles er slik med nye LCD/Plasma/etc.-TVer men før kunne man hente bilde ut fra SCART-pluggen i TV-ene. Men man måtte ha kabel som gikk riktig vei. F.eks. Fra SCART til RCA (phono) hvor SCART gikk i TV-en og RCA (phono) ble plugget inn i en videoopptager. Enten med en kabel med riktig "retning" eller hvis kabelen hadde en bryter hvor man valgte inn/ut. Har ingen opptaksenheter her nå så får ikke testa på min plasma. Det funker også på en del nye flate TV-er, men bare med analoge signaler (f.eks. fra scart eller analog kabel-TV). Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Men.. det vil jo ikke funke.. får rødlampe på den hvergang.. jeg har kobla riktig og.. omg.. i need halp Hvordan har du koblet? Hva slags kabel fra PS3? Hvordan TV brukes? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du må bruke A/V-kabelen fra PS3 til Grabsteren. Du må ha konfigurert PS3 til å bruke A/V-out (AV Multi/SCART), ikke HDMI eller noe annet. Programvaren må også være satt opp riktig. PAL, 720x576, 25fps, composite (eller s-video hvis du har slik kabel). Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kunne ikke du sagt det med en gang? Hvis den var rettet mot meg, så gjorde jeg det i det første svaret i tråden. Litt mer vagt da det ikke var kommet detaljer som PS3, og mtp poenget om at noen TVer har (hatt) mulighet til å viderekoble signaler. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Så etter hva jeg kan forstå.. så må jeg kobla fra hdmi og bruke scart -.- Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Så etter hva jeg kan forstå.. så må jeg kobla fra hdmi og bruke scart -.- Yep, du må nok kjøpte det en Black Magic Intensity Pro for å ta opp i HD med HDMI Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Så etter hva jeg kan forstå.. så må jeg kobla fra hdmi og bruke scart -.- Yep, du må nok kjøpte det en Black Magic Intensity Pro for å ta opp i HD med HDMI Hvem bryr seg youtube ødelegger grafikkshiten uansett :S Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Du har nok drita deg ja. Vis du ikke har en proff tv da? Jeg har en Dazzle dvs 100 capature card. Jeg kan sende en link til et sted du kan få det billig! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå