Peat Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Helleu... Jeg har en sølvfarga Cheiftec Fulltower som jeg synes er ganske nice...jeg bare simpelt elsker den fargen ...men veit noen hvor jeg kan få tak i samme (eller jævli lik) farge på boks? kunne tenkt å lakkere frontdekslene på CD-ROM og brenner. Hvis ingen vet om no' sted...hvilken annen farge kunne jeg brukt istedet for sølv? Eneste modden som er gjort er egentlig bare LED'ne på fronten (blå)...skal oxo lage viftestyring, også med blå LED'r... -Peat Lenke til kommentar
axl Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hvis du bruker de plast dekslene som dekker 5,25" brønnene, kan du lage en stealth mod på cd-spillerne dine(bruke dekselet som front) ligger masse guider rundt omkring. Hvis du heller vil male dem ville jeg tatt med et deksel til en malebutikk og bedt om den fargen Lenke til kommentar
Peat Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 at ikke jeg kom på det... takker for svar (hvis noen har forslag til hvor jeg kan spørre, så kom med det!) Bensinstasjon, Biltema, Jernia er vel selfølger...kanskje noen kjenner til "små-steder"... Lenke til kommentar
axl Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 min første tanke må vel bli malings butikk de blander jo farger der, men det er vel en ganske standard sølv-grå farge på kabinettet, sikkert ikke så vanskelig å finne Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! Jeg kjøpte lakk på bilxtra. Den er så og si helt identisk. Den heter Multona 0695 Har lakket cdrom og floppy og det ser ut som det er originalt lakket til chieftek. Nydeli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå