Obi-Wan Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ok, det der er kanskje noe av det styggeste og mest upraktiske jeg har sett noen gang.... Orginalt er en ting, men det er en pc, ikke et fugle skremsel, eller dame skremsel da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ser for meg uendelig smerte når man banger hodet i PSU'n som henger og slenger i løse lufta i hodehøyde. Uff. Upraktisk. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Den henger over et bord, forsåvidt veldig greit på tanke med dette å skalle i ting... Og det sparer meget plass på bordet! Ikke i første omgang gikk vi for å få det til, ikke for å gjøre det pent. Kanskje senere en gang? Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har gjort noe som ligner litt selv: Serveren min. Vet at noen av bildene ligner på hverandre, men gidder ikke fikse det... Bra den med taket Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Siden du spør hva vi mener så må jeg bare si at det er noe av det mest idiotiske jeg har sett. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Siden du spør hva vi mener så må jeg bare si at det er noe av det mest idiotiske jeg har sett. Jepp. Mye tøffere å montere komponenter inni et ATX kjøpt på komplett for 500 spenn... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Har gjort noe som ligner litt selv: Serveren min. Vet at noen av bildene ligner på hverandre, men gidder ikke fikse det... Bra den med taket Ikke så veldig hardcore med komponenter liggende på bordet (det har jo vi alle ), men likte montering på veggen under trappa, eller hva det nå var. Åssen er temperaturen der? Lyden? Og EskimoBob, jeg er fullstendig klar over det! Og jeg elsker det! (Og hadde jeg hatt råd, så kunne det nok hendt at jeg hadde kjøpt meg et par billige kabinetter.... Menmen.) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 bildene ble tatt før alt var ferdig.. så måtte kameraet mitt på reprasjon bordet brukte jeg jo bare når jeg innstallerte OS da Men uannsett, serveren henger på veggen på kottet innenfor rommet mitt, litt støy er det, men man hører ingenting gjennom veggen. Temperaturen er noe høy nå om sommeren siden rommet ikke har lufting. Har målt CPU-temp opp til 55grader der. Om vinteren kommer CPU-temp ned mot 40 grader. Hvis noen lurte på HW-specs så er det: AMD Athlon XP 1800+ Aopen AK77Pro non raid 8x Samsung CD-rom 120GB WD 2x MUSE PC266 128MB 15" skjerm mus og tastatur 2MB ATI skjermkort og nettverkskort. Thats it. Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Heilt grei dn tel kompisen din på 2m kommer innom å skalle dn ne m et uhell. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 15" skjerm mus og tastatur Håper og antar at disse blir brukt til noe annet nå. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Men hensikten, spør folket, meningen, målet?Det er ingen hensikt, intet mål. Tindesporten er meningsløs som selve livet, derfor vil dens trolldom aldri dø." Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Orginalt var det jo litt merkelig løsning men den funker vell den å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vel, litt stidlig var det ja, men noe særlig praktisk kan det da ikke være. Jeg hadde nokk ikke satt en server slik nei =) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Tja... Syns den er ganske praktisk. Den er: - ute av veien. - i drift. - ute av synet. - tar ikke opp bord/gulv-plass. Og den har heeelt grei luft-gjennomstrømning. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hva med å montere en lyspære eller to, så blir den enda rarere Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Tja... Eller hva med neon? Men seriøst, så har vi vurdert å slenge på noen LED's til... Siden den tross alt henger der i mørket, osv. (Så kunne vi kanskje fått dem til å blinke i takt med passerte kilobytes, ellerno?) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Ok, det der er kanskje noe av det styggeste og mest upraktiske jeg har sett noen gang.... Orginalt er en ting, men det er en pc, ikke et fugle skremsel, eller dame skremsel da enig... pc'en skal ha kabinett, det er jo regel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå