Gå til innhold

lyst på iphone, men 3GS eller 4 ?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mobil nå... har hatt Iphone 3G for 2 år siden da den kom ut, men akkurat nå har jeg Nokia N97 mini.... lurte på å kjøpe meg en 3GS.

men nå har jo Iphone 4 kommet, men prisene er ganske høye. så jeg lurte på, skal jeg kjøpe en 3GS eller skal jeg rett å slett gå for en iphone 4?

krav: egentlig trenger jeg verkern den facetime greia, kameraet eller den skarpe skjermen, så er det ikke da like greit å bare gå for en 3GS???

Jeg har mulighet for å skaffe med en splitter ny 3GS 16GB uten abo for 3000,- kontra en Iphone 4 til 10 000,-

hva ville du valgt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg ny mobil nå... har hatt Iphone 3G for 2 år siden da den kom ut, men akkurat nå har jeg Nokia N97 mini.... lurte på å kjøpe meg en 3GS.

...

Jeg har mulighet for å skaffe med en splitter ny 3GS 16GB uten abo for 3000,- kontra en Iphone 4 til 10 000,-

dersom du absolutt må ha telefon nå, og penger er en issue så er jo 3000 en kjempebra pris for en ubrukt 3gs. ellers får du sikkert 4 for rundt 5000 uten abb. om noen uker/mnd. personlig ville jeg ventet,

da 4 er vesentlig bedre enn 3gs på viktige felt; kamera, batteri, antenne, display.

nå skal det sies at 3gs fortsatt henger med i toppen av mobiltelefoner der det teller. skjermen er god nok man får med det meste, og den har det beste belegget ift fingeravtrykk jeg har sett på noen telefon, lydkvaliteten er topp, batterilevetid like god som de fleste med tilsvarende skjerm, hastigheten helt ok, etc etc. så til 3000 er den et godt kjøp uansett.

Lenke til kommentar

Vent for all del til iPhone 4. Den vil ikke koste 10 000, prisen vil ligge på det samme som 3GS gjorde når den kom ut.

Her kan du lese en test av iPhone 4. Anbefaler deg at du leser alt.

iPhone 4 blir sammenlignet med 3GSen i testen. ;)

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...