Mchansern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Har japansk hatt stor påvirkning på flere europeiske språk idag? ...nei, derfor. Er det en holdbar grunn til å dekorere kroppen din med latin? Hva med Engelsk eller Arabisk? Eneste grunnen til at TS velger dette er jo selvsagt at språket er utdødd og det er "kult". "Hvorfor har du latinsk skrift?" "Det hadde så stor påvirkning på flere europeiske språk at jeg valgte det". Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Du sammenlignet latinsk med japansk. Vi har større tilknytning til det latinske språk enn japansk. Enkelt og greit, det ser dummere ut med japansk enn latin på en nordmann (til tross for hvor klisjé det er). EDIT: leif... Endret 14. juli 2010 av Nash Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hva er deres tanker rundt italiensk skrift som tatovering da? hvis man har italiensk blod i seg, dog det er lite. edit: skrivefeil Endret 15. juli 2010 av SML Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvis du ikke en gang klarer å finne på selv hva du skal tatovere så bør du kanskje heller vente litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har nå lært latin i ett år på skolen. Det jeg har lært er at LIVIUS CONSUL EST. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå