Gef Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 De gode nyhetene er at jeg på itavisen har 730 ned skal egentlig a 704 Fikk 741K på itavisen med bravolinjen jeg btw. har nå 4Mbit fra NGT Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er telenor virkelig så forferdelig ? Ja, hvis du ikke har opplevd dårlig ping enda kan du prøve å koble deg til battle.net serveren som Telia hoster. For øyeblikket så sitter jeg med ei ADSL linje fra Telenor, det har jeg gjort en stund nå. Jeg får linje fra Nextgentel om 2 dager, og kan si at jeg aldri mer skal ha Telenor som ISP. Feilen med Telenor er at de er grådige: - De har dyre linjer - Upload hastigheten på linjene deres er elendige - De innførte kvote nedlasting(!) for en liten stund siden - De startet å rute trafikken annerledes 1 april, noe som medførte dårlig responstid. (det er grunnen til at jeg skifter til nextgentel) - De har elendig service Det eneste positive med Telenor er at de gir kundene sine oppdatert antivirus og firewall program hvert år. (norton internet security). Helt enig!! MEN, selv om NextGenTel er bedre på _NESTEN_ alle punkter, så skal det sies at NextGenTels kundeservice også er pyton. Men men, de er bedre på alle andre punkter... det betyr jo litt! Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvem er årsaken til att Norge er ett U-land innen internett komunikasjon.......?? Og ikke skyld på geografi. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Telenor er jo litt "smarte" når dem innfører begrensning på hvor mye man kan laste ned på ADSL linjen sin. For det første så luker dem ut slike som meg som downloader en del GB i måneden.Med andre ord jeg går over til en isp som kjører på fri begrensning, så Telenor slipper en kunde som linjen er aktiv 24/7 på. Det er sikkert x antall ADSL brukere som bruker linjen sin KUN på nedlastning, og dette koster jo en del. Telenor har vel x antall pansjonist ADSL kunder, som sikkert bruker linja si til å granske slekta og skrive mail til barne barna sine, de tjener de penger på igjen.de innfører kvote for å presse brukerne over til andre isp'r virker det som.Telenor har faktisk best kundeservice i følge Tv2 hjelper deg,men det kan jo diskuteres. Jeg er NGT kunde, og er storfornøyd med det.men i dag må jeg nok ringe dem og klage.de har justert ned Delta linjen min til 1mbps får max 147 kb ned på den nå og 54 opp.blir vel gode 3 kvarter i køen det..hehe Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Når jeg først er i gang med å rose Telenor, så kan jeg jo legge frem at Telenor er SUVERENE på mobil priser og mobil abb. Suverent grådige? Men allikevel billigere enn alle andre leverandører ^Desloch er tydeligvis ansatt i Telenor, ellers må han ha røkt noe som ikke er lovlig i Norge. Telenor Mobil er jo noe av det dyreste som finnes. Hvilken del av ordet FORHANDLER var det du ikke forstod? Ta utgangspunkt i NetCom. Lik pris uansett hvem og når du ringer.. Telenor Mobil har ikke lik pris uansett når og hvor du ringer, men er allikevel billigere! Og har du sett de nye prisene til Telenor Mobil?? :wink: Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Uansett, prisene varierer fra abonnement til abonnement. Men Telenor er generelt sett billigere på mobil. Nå snakker jeg IKKE om ADSL, for der er de ikke billigst :wink: De har også den beste dekningen av mobil i Norge. Hvorfor være SÅ "sinte" på Telenor, når det er de som har den beste bredbånds og mobildekningen i Norge? Dersom dere er sinte, velg en annen ISP!! Hvorfor i huen velger dere Telenor når dere er så forbanna på dem? :wink: Lenke til kommentar
kommers Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hoho, det er jo nettopp det vi prøver å si (jeg i hvert fall): vi velger _vekk_ telenor. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det er ikke rart Telenor er det merket/firmaet som er minst likt blant nordmenn. Jeg liker ikke Telenor pga deres utnytting av kundene, deres monopol av telemarkede. Og nå får de svi for at de har utnyttet kundene i alle disse årene, folk flyr til andre selskaper og telenor sliter. Håper de gjør noe drastisk og forbedrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå