Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Blitt litt mye ubeskyttet sex på meg i det siste med forskjellige partnere og tenkte jeg kanskje burde sjekket meg, men jeg har aldri gjort det før og lurer litt på hvordan det fungerer. Det er spessielt ei jente jeg er litt redd for, fordi jeg har hørt mye rart om hun og tror hun ligger veldig mye rundt og derfor er jo sjansene ekstra store for at hun kanskje har noe tull på seg? Jeg veit ikke helt 100% sikkert om vi hadde sex, fordi jeg mener å huske vi ikke hadde det, men hun påstod nå det dagen etter ihvertfall så er vel greit å sjekke seg iaf mtp at jeg har en fast sexpartner jeg ikke vil smitte. Men hvordan fungerer det, er det urinprøve eller hva? Og hvor vanlig er det egentlig at jenter har kjønnsykdommer sånn generelt? Har ikke merket noe unormalt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Urinprøve. Snakk med legen din. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ta med deg en urinprøve til legen og snakk med vedkommende. Også kan du jo for sikkerhets skyld droppe ubeskytta sex med fast partner frem til du har fått resultatene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har ikke hatt sex med min faste etter det. Men er er egentlig ganske sikker på at jeg ikke hadde sex med den andre jenta, bare synes det er rart hun påstår det. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde huska det, mtp at jeg husker alt det andre som skjedde og det var ikke noe vaginalt samleie... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men du har hatt andre partnere du har hatt ubeskyttet sex med, utenom din faste? Du må huske at du har ikke sjans til å se på noen om de har en SOS eller ikke. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du må huske at du har ikke sjans til å se på noen om de har en SOS eller ikke. Ofte ikke deg selv heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg