frode8 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har søkt på en nattevaktstilling i helsevesenet, som går på turnus. Lurte da på hvordan turnusen vil bli? (sånn ca) Hvor mange vakter i uka o.l. Blir å jobbe hver 3 helg. Svar mottas med takk Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jobber et sted hvor 75% natt er fullt, og da mener jeg det er ca 16 vakter på 6 uker Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Ok, takk Da har jeg et bilde av hvordan det vil bli. vet du om det er lange perioder med fri på det lengste? Vet at mange steder er det slik at de som har 63% har en periode med 9 dager fri i strekk Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, der jeg jobber har de 10-dagers fri hver 5 uke =) Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, der jeg jobber har de 10-dagers fri hver 5 uke =) Nice Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Stod det ikke i stillings annongsen\kontrakten din Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Stod det ikke i stillings annongsen\kontrakten din Sto bare at det var jobb hver 3 helg i annonsen. Har ikke fått kontrakten enda, da han som har med det å gjøre er på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå