m1ck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Heisann. Kjøpte meg nylig en Desire, og når jeg nå mottar meldinger kommer de ikke annen hver, men først mottatt, deretter mine meldinger. Altså slik; Sender Sender sender Meg Meg Meg Dette medfører da at når jeg får noen titalls meldinger fra en person, så må jeg scrolle opp for å se den nyeste meldingen jeg har fått. Noen som vet hva problemet er og hvordan jeg evt kan ordne det? Takk på forhånd. Endret 5. juli 2010 av m1ck Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kanskje ikke en løsning, men en måte å gå rundt problemet på: Prøv Handcent applikasjonen i stedenfor den innebygde. Handcent foretrekkes av mange fremfor den innebygde meldingsprogrammet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har også et lignendes problem, men det er kun hvis jeg svarer på samme "tidspunkt". Altså hvis jeg er rask til å svare, så hender det seg at meldingen legger seg ovenfor den jeg nettopp hadde fått... Må vel prøve ut handcent jeg også Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Slett meldingstråden så burde det bli riktig når tråden blir startet på nytt igjen. Lenke til kommentar
m1ck Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Problemet var at mobilen ikke var stilt inn i noe tidssone, og dermed ble alt feil. Nå er alt perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå