Kaksa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Tilbakemeldinger på dette panoramabilde tatt av Lysefjorden og Preikestolen? Endret 13. juli 2010 av Kaksa Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 likte ikks skyggen nede til venstre der. Ellers bra Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Flott panobilde! Du kunne fint kuttet vekk den fjellveggen på høyreside, og fjernet signaturen din, så hadde vi hatt et meget flott postkortbile fra preikestolen! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg ville beholdt fjellveggen til høyre, den er med på å gi seeren en referanse som kunne gjort bildet kjedelig uten. Flott bilde, likte veldig godt utsikten nedover fjorden. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Finfin pano. Fine farger på himmelen og fine skyer. Ville dog ha croppa bort skyggen til venstre. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fjellformasjonen til høyre er jo helt konge - ser rett og slett ut som en menneskeprofil, og løfter derfor bildet for min del. Skyggen til venstre er ikke så bra. Men alt i alt en fin innfanging av et spektakulært motiv! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Flott panobilde! Du kunne fint kuttet vekk den fjellveggen på høyreside, og fjernet signaturen din, så hadde vi hatt et meget flott postkortbile fra preikestolen! Jeg la ikke merke til signaturen før du sa det. :/ Pent! En plass jeg har lyst å besøke.. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Flott motiv! Er det bare jeg som ser at det er noe merkelig med himmelen? Har du brukt polariseringsfilter som får ulik styrke i hvert bilde? Blåfarget på venstre side er ganske annerledes enn på høyre side av bildet. Ellers likte jeg fjellveggen til høyre. Skyggen på venstresiden og noe som stikker opp rett til venstre for signaturen er noen småting jeg også vil peke på. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for alle tilbakemeldingane =) Signaturen og fjellet til høgre vil eg gjerne behalde Skal prøve å få laga ein ny versjon der eg har croppa vekk skyggen til venstre og buska ved sia av signaturen min. Bildet blei ikkje tatt med polariseringsfilter, men med gradert gråfilter. Husker ikkje graden av gradering. (Du kan sjå en liten forskjell på fjellet til venstre). Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Edit: Den nye versjonen ligg no i førsteposten. Her er då ein ny versjon, uten busk og skygge Orginalstørrelsen er btw 8108 x 3549px =) Endret 13. juli 2010 av Kaksa Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Legg gjerne opp orginalstørrelsen Kanskje på en ekstern link sånn at det ikke blir så stort på siden her Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Veldig godt gjennomført pano - flotte farger, og utsnittet i siste versjon funker veldig godt. Signaturen overser man bare - alle skjønner jo at man ikke skal "kritisere" den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå