Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hei! Tenkte vi kunne lage en lik tråd som Få din signatur vurdert! og Få avataren din vurdert V2! Les regler! Reglene er de samme: 1. Vurder profilen til personen ovenfor deg selv. 2. Konstruktive kommentarer og kritikk 3. Ingen spam. Hvert eneste innlegg skal inneholde en vurdering. Forslag til template: Romis + Bla + Bla + Bla - Bla - Bla - Bla Utifra min vurdering vil jeg gi deg 1/10 Hvis moderator mener jeg ikke bør linke til andre tråder kan han/hun selfølgelig moderere innlegget mitt, ville bare gjøre det lettere å skjønne hvordan man skulle skrive et svar i denne tråden. Da begynner vi. Hva syntes du om min profil? Jeg prøvde å søke rundt, men fant ingen tråder angående dette. Denne tråden er laget under den oppfatning at det ikke finnes noen annen lik tråd. Endret 5. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Får starte jeg da Romis: + Utfyllende info + Postet maskinvare. Jeg elsker maskinvare - Litt lite profilbilde All in all: 8/10 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Refsa + Alder + Kommentarfelt + Vennerfelt + Interesser - Ingenting om deg Utifra min vurdering vil jeg gi deg 4/10 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Roomis +Skype + Mange venner + Seriøs profil - Hardware-skryting - Litt for mye tekst. - Kjedelig dexter-bilde 6/10 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Oppkast + Bosted + Kommentarfelt + Vennefelt - Ingen ''om meg'' - Ingen annen info enn bosted - Ikke noe profilbilde Utifra min vurdering vil jeg gi deg 2/10 Endret 5. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du kunne jo tatt med i vurderinga at jeg har vært her siden 2005 da. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 romis en skjeldent god profil, du har uten tvil en av de beste profilene her inne! 9/10 (10 er nesten uoppnålig) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 cocksucker Ikke så veldig bra utfylt profil, ikke alder, ikke profilbilde, lite om deg. 5/10 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Gypsy + Alder + Kjønn + Venner + Kommentarer + Masse kommentarer + Bursdag og bosted - Ikke noe om meg - Ingen kommentar på Skype eller andre IM'er Utifra min vurdering vil jeg gi deg 4/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Romis + Du har skrevet om deg selv. Det er veldig bra! + Informasjon om programvare og sånt + Info om msn osv + Venner - Ikke bilde av deg selv - Lite komentarer - Ikke bursdag eller alder (du har forsåvidt skrevet alderen din, men alikavel. Kansje du har blitt eldre siden du skrev) Alt i alt en bra profil. 9/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Gypsy + Liker at du er jente, da vi trenger fler av det på forumet. + Alder. + Status - Ikke noe 'om meg' - Manglende info på MSN/Skype/andre IM klienter Vet ikke så veldig mye mer om deg som person etter å ha vært inne på profilen din.. annet enn at du er ei jente i 20åra. En profil skal gjerne gi deg mer informasjon enn hva man ser på 'utsiden'. Derfor føler jeg ikke at din profil helt gjør jobben sin. 3/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ajaco Pluss for å ha satt status samt ha profilbilde. Pluss for å ha skrevet litt på "om meg" og ha fyllt ut deler av informasjonen som kom før den siste oppdateringen. Og så pluss for å ha flere kommen tarer og venner lagt til. Minus for at ikke alt er fyllt ut. 7/10 PS: Som trådstarter etterlyser finnes det en tråd om dette fra før av, men den er ganske gammel og ble laget før oppdateringen så alt folk hadde skrevet der dreide seg om gammle profiler og de var jo litt anderledes. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Glimti: Du har rett og slett alt som kreves av en profil. Jeg har ingenting negativt å si, egentlig. Utifra min vurdering vil jeg gi deg 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Romis Veldig bra. Pluss for å skrive en god del om deg og interessene dine. Pluss for å ha fyllt ut det meste av informasjon og pluss for å ha flere kommentarer og venner lagt til. Også pluss for å ha profilbilde. Minus for å ikke ha fyllt ut alt. 9/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Glimti har liksom satt standaren for profiler her på forumet, leste igjennom den for en stund tilbake. Du oppdaterer jevnlig noe som medfører til en LANG tekst, kan nesten bli litt mye 9,5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Oppdaterte den akkurat igjen. Vet ikke om du fikk med deg det nye. Vurder Petter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Petter: + Mye morsom og interessant informasjon. + Utfyllende i sin helhet + Link til sider som facebook og last.fm + Video i profilen + Informasjon om alder, bosted, kjønn osv + Morsomt bilde av deg selv - Kunne skrevet mer enn bare "Mye rart" på interesser 9/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 KittyCat: + Mye om deg + Bra skrevet. + Utfyllende informasjon om deg + Kult dikt + Bilde - Kan ikke se hva jeg skulle trukket for. 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Knewt Pluss for profilbilde og for en fin inntroduksjon under "Om meg". Også pluss for mye som har blitt fyllt ut. Pluss for å bruke en smiley og. Minus for kun en kommentar og null venner lagt til. 7/10 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Glimti Pluss for en velutfylt profil med all nødvendig informasjon om deg selv jeg føler man trenger på en side som dette (det er jo ikke Facebook heller, det er et forum enda). Du har satt statusen din og det kan man også like. Jeg kommer egentlig ikke på noe å gi deg noe særlig minus for. Hadde jeg avskydd å lese, eller vært dårlig i norsk, evt. dyslektiker, ville jeg nok gitt deg minus for skremmende lang profiltetkst. Sånn ellers kunne jeg gitt deg trekk for å ikke ha et bilde av deg selv eller navnet ditt, men jeg føler at det ikke er så alt for relevant for å være ærlig. Bilder av folk finner jeg i RPP eller ved å leke internett-detektiv, navnet er ikke så alt for interessant det heller (selv om jeg vet hva du heter, vel, hva du har skrevet du heter, for alt jeg vet kan du være et velutviklet troll av dimensjoner og egentlig være ei 68 år gammel dame fra Bratislava.) Uansett, siden jeg ikke finner noe å trekke deg for, og er fornøyd med profilen din slik den er ... 10/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå