Gjest G18 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 I den siste tiden har jeg vært mye lamme en jente. Jeg har sovet over hos hun noen ganger i det siste, men de har som regel ikke skjedd noe da. Utenom at det blir litt koseing, men vi har ikke kysset eller noe lignende. Grunnen til at det ikke har blitt noe mer er siden jeg ikke har hatt mot nok til å gå videre. Har vel også vært usikker over lengre tid, om hva jeg egentlig vil gjøre. Men her om dagen dro jeg til ho etter jeg hadde vært på byen, her skjedde det vel egentlig ingen ting, siden hun sovnet egentlig momentant når jeg kom, å orket ikke å vekke hun. Men morgen etter når jeg skulle hjemme, ga jeg henne en klem og et lite kyss. Virket som kun kysset tilbake der og da. Så jeg forlot huset, dro hjem. Tenkte jeg skulle invitere hun over, sendte en melding. Ingen svar. Vanligvis er hun kjapp å svare på meldinger. Neste dag møtte jeg hun, følte når jeg snakket med hun at det var skikkelig "akkward" stemning. Virket som hun hadde null interesse av å prate med meg, tilbudte også å kjøre hun hjem, dette takket hun nei. Vanligvis har hun takket ja til det. Etter å ha kommet hjem, sendte jeg en melding til hun der jeg skrev at jeg tror hun overser meg litt, å jeg trodde det hadde noe med kysset. Fikk ikke svar. Sendte en ny melding på kvelden dagen etter, å sporte om hun var sur på meg. Denne meldingen fikk jeg svar på, hun var ikke sur på meg, men skrev at venner skal være venner. Etter alle meldingene vi har sett frem og tilbake, etter de gangene jeg har sovet over der. Når vi bare har ligget og koset. Etterhvert utviklet jeg følelser for hun, men tydeligvis føler ikke hun det samme. Vi har forresten rotet noen år tidligere, men det skjedde ikke noe spesielt da heller. Så hva skal man gjøre videre? Jeg trodde følelsene i det siste var gjensidige. Er det noe håp videre herfra, eller er det bare å gå videre? Snakket forresten litt med hun på facebook chaten igår, hun var ikke så lenge pålogget får hun skulle legge seg, men det lille vi snakket virket som det var tilbake som før, sånn egentlig. Lenke til kommentar
monkeywrench Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har dere noen felles venner du kan få informasjon utav? Kontakt noen som betror seg til og prøv å få noe ut av denne personen Lenke til kommentar
Gjest Guesten Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er dere såpass gode venner ser jeg ingen grunn til at dere ikke skulle kunne snakke om dette. Da blir det hele så mye enklere å forholde seg til. Men greieste vil vell være å snakke om det ansikt til ansikt. Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei igjen. Takker for svar. Joda, kan jo prøve å få kontakt med hun, men foreløpig virker det ikke som hun har løst å møte meg. Hva kan jeg liksom si? Men den her jenta gjør meg rape tullat. Vet liksom ikke hva hun vil, virker som hun ønsker å gjøre meg sjalu, eller så bryr hun seg ikke om meg. Sendte hun en melding tidligere idag, å sporte hva hun gjorde, fikk da til svar at hun var hos en kompis å så film. Har tidligere fått melding fra hun, helt ut i fra det blå at hun er på tur til en kompis for å se film eller ta seg noen pils. Hun har også sendt meg en samtalelogg fra en av "kompis" som ville at de kunne starte å kose igjen, slik de gjord før, uten at de ble sammen. Sånn også helt ut av de blå, vet ikke helt hva hun ville jeg skulle svare der. Lenke til kommentar
Gjest iste2008 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Attention whore, hold deg for god til sånt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du har sovet der, men det har ikke skjedd noe? Hmm, har du prøvd deg da? Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei igjen. Takker for alle svar. For se hva jeg gjør videre. Tror ikke jeg orker å ta insjinativ til noe. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hun vil være venn. Forstå det og respekter det, ikke gjør noe ut av det. Ser ut som kysset virkelig ødelegate alt, hun så deg på som en venn, mens du ville noe mer enn det, hun ble sjokkert og usikker. Så her blir jo spørsmålet, godta slik hun vil ha det eller ødeleg vennskapet. Tenk gjennom det og snakk med hun og finn på en løsning, det vil være vanskelig men om hun er en god venn så vil hun hjelpe deg til å komme deg videre. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Mine tanker om dette er at du startet med kosingen alt for sent. Du burde ha begynt første kveld. Neste gang bør du ha intensjonen din klar for kvelden. Hør på haswonit, han vet Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du må begynne å spille kostbar og hard-to-get. Ikke vær 100% hjelpsom. Motsi henne. Gi henne motstand. Da blir hun interessert. Jenter vil ikke ha tøffelhelter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå