Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Lagde en pult i Google Sketchup. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Skal ha plass til 3 skjermer vedsiden av hverandre. syns den ser litt kjedelig ut også, men jeg skal jo bygge den, så må liksom ha noe som er mulig å lage. Takk på forhånd for svar! Endret 4. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Ta samme hylla på andre siden. Ellers en hylle OVER til andre siden også ned. Endret 4. juli 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Det går ikke. Hadde jeg hatt mer plass å gå på, så definitivt. Men ettersom jeg skal ha 3 skjermer vedsiden av hverandre, er det desverre ikke plass. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Okei, hva med to "stands" til høytallere? Så de er mer rett i samme høyde som hode ditt ? Er iallefall sånn med studio-monitorer(som jeg har) at de skal stå rett mot hode samme høyde samme vinkel for å få best effekt. (det er da monitorer though.) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Det er fullt mulig jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Behold den sånn og bruk som bakgrunn bare en litt annen vinkel, selvfølgelig. Beklager, off-t, men jeg kjeder meg masse her på en søndagskveld : ) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Haha. Genialt! Hadde jeg aldri i verden tenkt på! :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvis du skal gjøre det, er det lurt å ta bort navnene under ikonene med alt+255. Bare et tips. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Selfølgelig vet jeg da det! Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 TAkk, Dermuszdel!! jeg har faktisk alltid lurt på hvordan jeg gjør det, men aldri tenkt på sjekke Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 FOr å hjelpe til litt når jeg først er her da; Hva med å ha en sånn cheezy rulleplate under bordplata til tastatur, evt mus? : ) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 FOr å hjelpe til litt når jeg først er her da; Hva med å ha en sånn cheezy rulleplate under bordplata til tastatur, evt mus? : ) Kan ikke fordra det. Får bakoversveis hver gang jeg ser det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Joda, kunne ikke vært mer enig.. Er både stygt og ubehagelig, men du kan ikke nekte for at det er praktisk! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 liker å ha tastaturet godt planta på bordet. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvis du skal ha PC'n bak de gjennomsiktige platene, så burde du ha et par luftehull. Også et par knagger på skapet Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Hvis du skal ha PC'n bak de gjennomsiktige platene, så burde du ha et par luftehull. Også et par knagger på skapet Det er et stort luftehull bak. Brukte egentlig ordet skap, når jeg mente hylle. Holder på å legge til skjermer nå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Da var monitorene ferdig, de er 100% etter skalaen til min skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå