Thor Håkonsen Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Dette var noen annet enn reptiler Ett par-tre bilder fra dagens kamp i Tippeligaen mellom FK Haugesund og Start, som forøvrig endte 4-2 til Haugesund Nicola Djurdjic og Thomas Sørum feirer 2-0 målet, mens assistentdommeren har begynt turen opp til midtstreken.. En enslig Eirik Mæland går frem med ballen for å ta straffespark - og scorer.. Thomas Sørum kjipper ballen over en utrusende keeper Kenneth Høie, som med ett blikk på ballen må konstantere at den havner i mål... EXIF bilde 1 300mm f/2.8 1/2000 ISO400 EXIF bilde 2 300mm f/2.8 1/1600 ISO400 EXIF bilde 3 270mm f/2.8 1/800 ISO400 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Jacob Sørensen fortviler etter å ha satt en stor sjanse utenfor, mens Kennth Høie setter ballen i spill igjen.. EXIF: 300mm f/2.8 1/2000 ISO400 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Virkelig ingen - uinteresante, dårlige eller bare lav interesse for fotballbilder ? (Djupvikens bilde og tilbakemeldinger skulle jo ikke tyde på det siste..) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Tror hovedproblemet er at du har lagt ut for mange bilder. Jeg tar meg dessverre ikke tid til å kritisere 4 fotballbilder. Spesielt når jeg er forholdsvis uinteressert i fotball og bildene ikke er spesielt oppsiktsvekkende i mengden. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Tror hovedproblemet er at du har lagt ut for mange bilder.Jeg tar meg dessverre ikke tid til å kritisere 4 fotballbilder Godt poeng. Men, må man kritisere alle ? Men, nøyer meg med 1 neste gang Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Problemet er nok at det er for mange bilder ja. Jeg likte det tredje bildet. Det var det du skulle lagt ut, og droppa de andre. Det skjer ingenting på de andre, men det tredje er det litt action i. Sånt liker vi jeg når vi jeg ser på et fotballbilde. Endret 5. juli 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Det skjer ingenting på de andre, men det tredje er det litt action i. Sånt liker vi jeg når vi jeg ser på et fotballbilde. Jepp, og hadde det vært snakk om hvilke bilder som skulle blitt sendt inn til en avis så har jeg vel sikkert 20 bilder til i den sjangeren Men, siden dette var en bildekritikkside så tenkte jeg at jeg skulle prøve litt mer "annerledes" fotballbilder - bilder med litt komp og kanskje mening. På stengrunn der altså Neste gang blir det action For de interreserte : ett lite slideshow fra kampen, http://s258.photobucket.com/albums/hh272/ThorEH/FK%20Haugesund/FKH%20-%20Start/?albumview=slideshow Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg syns faktisk alle sammen var gode, men #1 og #2 hadde det lille ekstra som trakk meg inn i handlingen. Nå er jeg fullstendig uinteressert i fotball - men disse bildene var fortsatt veldig interessante. Så det så Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg syns faktisk alle sammen var gode, men #1 og #2 hadde det lille ekstra som trakk meg inn i handlingen. Nå er jeg fullstendig uinteressert i fotball - men disse bildene var fortsatt veldig interessante. Så det så Flott Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå