Utlånt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Tenkte å starte denne tråden med å si at jeg ikke vet hvor jeg skal plassere den. Jeg fant en tråd fra en som ønsket å flytte til utlandet, så tar sjansen selv om jeg har planer om å holde meg innenlands. Jeg har veldig lyst til å komme meg vekk fra der jeg nå bor og starte fra scratch i en ny by. Jeg har vel egentlig ikke sett for meg noen spesiell by (så jeg er åpen for forslag), men håper jeg kan havne i nærheten av Oslo. Å pendle til Oslo om man bor i nærheten er ikke noe problem for meg. Å flytte til en ny by er nesten litt skremmende da jeg forlater tryggheten og jeg føler det som litt overveldende. Jeg er ikke arbeidsløs idag; har fast jobb og stødig inntekt. Så det å få jobb er det jeg bekymrer meg mest for. Men er det andre ting jeg bør vite om? Vil det være realistisk å ha både leielighet og jobb klar samtidig? Slik at alt er klart når man flytter. Som sagt vet jeg ikke helt hvilken ende jeg skal starte i. Selvsagt kan man søke på jobb i andre byer, men har en følelse av at det er mye mer omfattende enn det kan virke som. Forhåpentligvis er det brukere som enten har gjort dette selv eller som kjenner en eller flere som har gjort nettop dette og kan dele sine tips og (kanskje) erfaringer. Lenke til kommentar
monkeywrench Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvis jeg var deg ville jeg vært på utkikk etter drømmejobben først. Se etter jobber i andre byer som du kunne tenke deg og søk spontant på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå