elias_ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei, jeg har nettopp fått en lite problem med min nye maskin. Når jeg slår på maskinen går alt som normalt forbi bios, men probleme er akkurat får windows hopper inn i på skrivebordet. Da får jeg bluescreen jeg når ikke og se hva som står der, jeg når bare og se at skjermen blir blå med hvit skrift på som jeg ikke rekker og lese. Har prøvd og starte i safe-mode men får bare bluescreen der å. Forslag om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 prøv å legge inn windows på nytt. hadde samme problemet, funka fjell da:) Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 litt mer info? hvordan jeg gjør det? ;D Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 du må reinstallere windows. du må ha windows cd Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg måtte ta windows cdn inn, også ta startup fix elns. Det funket!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå