jevli Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei Har bestilt meg kamera til hjelmen min: 1.3 Mega Pixels CMOS Action Head Camera with Red Laser Light (SD Card Slot/2*AAA) LINK "Memory format: Micro SD card (32GB max.)" Sitter å leter etter minnekort å ha i den, finner stort sett bare Micro SDHC-kort? Spørsmålet mitt er da, vil dette kameraet fungere med Micro SDHC kort? Eller MÅ jeg ha standard Micro SD-kort... Kan ingen ting om dette her, så må bare beklage hvis dette er et dumt spørsmål. Noen som vet? Mvh Birger Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Standard (micro) SD kan maksimalt ha en kapasitet på 4 GB. Når de skriver SD (uten HC) og 32 GB så betyr det at de skriver feil. Enten takler den maksimalt 4 GB eller så burde det stått SDHC der. Jeg er rimelig sikker på at det sistnevnte er tilfelle. Det er en svært vanlig feil å glemme HC-betegnelsen. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Den gamle SD-standarden støtter bare brikker opptil 4 GB. SDHC støtter brikker opptil 32 GB. Mest sannsynlig har kameraprodusenten vært litt lat og ikke skrevet «SDHC». Du kan derfor kjøpe SDHC-kort til dette kameraet. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Allright Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå