Gå til innhold

Hjelp! Skole eller fritid!

Macbook eller Msi GX640  

4 stemmer

1. 1. Macbook eller Msi GX640?

• Macbook
      2
    • Msi GX640
      2

Anbefalte innlegg

Har et lite problem med litt valg. Har lyst på ny laptop men vet ikke helt hva jeg skal se etter.

Spiller litt og har derfor tittet litt på Msi sin GX640, ser lovende ut i følge specs.

Men så har det seg også sånn at jeg skal begynne på skole til høsten og trenger noe å bruke der. (har ikke lyst på en crappi skole-låne pc)

Ser da at elkjøp har et bra tilbud på Macbook, har altid hat lyst på en mac, er fristende.

Frister å gå for skole og heller spare opp til stasjoner utover høsten.

Så har jeg et lite dillema, Msi eller Mac, skole eller fritid/spilling?

Kan jo altids bruke Msi'en på skolen, men bråker vel en del og er tung.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siterer kun Notebookcheck på MSI GX640:

- Screen not very bright - Weaknesses in the case - Always clearly audible - Palm rest gets warm - GPU tops 100°C under full load - Poor battery life - Dreadful keyboard - Mediocre sound quality

Tror rett og slett at en slik maskin vil være både tung å ta med seg i sekken hver dag, samt at den ville være til sjenanse for de andre elevene fordi den bråker såpass. Via StudentTorget får du en MacBook Pro 13 nedsatt til 9100 kroner. Det er et ganske greit tilbud for en godtytende tynn bærbar, som har både god skjerm og knall høyttalere, samt en helt utrolig batteritid. Å slippe å ta med laderen er alltid greit, og den passer lett ned i hvilken som helst sekk. Grunnen til at jeg velger denne framfor vanlig MacBook er at du får 2GB ekstra minne, noe bedre skjerm, tynnere og mer robust design, samt at du får mer refundert ved et framtidig salg av modellen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...