miCro Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Topic ser kanskje litt mystefistisk ut, men det er faktisk det jeg er ute etter, bilder av mus. Men det bør bemerkes at dette er bilder av dyret mus, og ikke det kanskje mange trodde det var... :wink: Disse bildene må være morsomme eller skremmende, helst den siste. Har ingenting å si om de er ekte eller tegnet.... Takker på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Leter selvfølgelig selv også, men det kunne jo hende noen her inne hadde noe liggende, eller vet om noen bra bilder... Er da lov å spørre vel? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Topic ser kanskje litt mystefistisk ut, men det er faktisk det jeg er ute etter, bilder av mus. Men det bør bemerkes at dette er bilder av dyret mus, og ikke det kanskje mange trodde det var... :wink: Disse bildene må være morsomme eller skremmende, helst den siste. Har ingenting å si om de er ekte eller tegnet.... Takker på forhånd for all hjelp! Hva skal du med bilder av mus? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg holder på med et webspill som heter utopia, og jeg mekker bilde for monarken vår. Han insisterte på at det måtte være en eller annen mus med i bildet. Snål fyr.... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 http://atschool.eduweb.co.uk/sirrobhitch.s...mages/mouse.jpg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 http://atschool.eduweb.co.uk/sirrobhitch.suffolk/habitats/images/mouse.jpg NAM jeg har hatt mus jeg. Det var sinnsykt stiligt og plage folk med den, sette den på hodet til noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå