Drusee Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Prøvde å google dette, men fant ikke noe bra svar. Så jeg lurte på om noen her har kjøpt PS3 spill fra ebay før? Noen erfaringer? Skulle gjerne kapret spill som Fifa, COD m.m for en (utrolig) billig penge fra ebay. PS: Hvem i all verden selger spillene sine for 50kr f.eks, hvis dette er vinnerbudet?.. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Bare vær klar over at hvis du kjøper US releaser av spill så må ekstra ting for spillet lastes ned/kjøpes ifra US-PSN-store. Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Men hvis det står PAL og sånt så fungerer det som regel fint?Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe fra PSN store, men har hørt det er litt kræsj med onlinesng hvis du kjøper spill fra utlandet? :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har kjøpt mange MANGE spill, fortinnsvis PS2 spill til PS3 maskinene min fra Ebay og Amazon, kan absolutt anbefale det. Bare les litt på det produktet du velger og spander gjerne noen ekstra pund/dollar på ett som er " Like new" eller "New". Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Ah Hvor mye pleier du å gi for et spill cirka? Ser jo at masse kommer på 100-150kr med frakt. Det er jo syyyyyykt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://cgi.ebay.com/EA-SPORTS-FIFA-SOCCER-10-W-Booklet-PlayStation-3-PS3-/130406701591?cmd=ViewItem&pt=Video_Games_Games&hash=item1e5cd85a17 Fifa 10, budet ligger på 21Dollar som er rundt 134 Kroner, og med frakt på 10Dollar så OM du hadde fått det for 31Dollar totalt så hadde det kommet på rundt 200Kroner... PS2 spill er mye billigere dog, kanskje ikke rart. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ah Hvor mye pleier du å gi for et spill cirka? Ser jo at masse kommer på 100-150kr med frakt. Det er jo syyyyyykt! www.play.com www.thehut.com www.mymemory.com www.zavvi.com SINNSYYYYYYYYYYYYKT! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har bestillt litt fra Ebay, funker fjell det. Bare husk at asiatiske spill har motsatt mapping på X og O dersom du bestiller asiatisk versjon av noe. Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Har hørt at hvis du kjøper amerikansk utgave av et spill så kan du ikke spille europeiske spillere online? Er det sant?.. Men tror jeg skal prøve å kun kjøpe PAL da slepper jeg de store og små spørsmålene. PS: Venter på et spill fra ebay nå, endte på 200kr :/ prøvde å få billigere, men det gikk aldri og jeg ble utålmodig.. Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Sorry dobbel, men hvor lang tid tok det for dere? Har ventet i ..nesten to uker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Privat selger eller firma? Det kan jo variere veldig alt etter hvor seriøst den du treffer på er... Lenke til kommentar
Drusee Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Han sendte på mandagen, altså dagen etter at jeg betalte. Det er privat, pluss at jeg ikke har noe ID å spore pakken på.. Han sendte på mandagen, altså dagen etter at jeg betalte. Det er privat, pluss at jeg ikke har noe ID å spore pakken på.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det kan ta + - to uker før det kommer. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 no worries.. det dukker nok opp.. men når jeg bestiller fra ebay bruker jeg alltid personer som har mange anbefalinger, og kanksje har lagt ned arbeid i å opprette en "nettbutikk" på ebay. Men pakker fra utlandet kan ta MYE tid om det stopper i tollen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå