Gå til innhold

Erfaringer fra Ebay om PS3 spill

Drusee

Anbefalte innlegg

Prøvde å google dette, men fant ikke noe bra svar. Så jeg lurte på om noen her har kjøpt PS3 spill fra ebay før? Noen erfaringer?

Skulle gjerne kapret spill som Fifa, COD m.m for en (utrolig) billig penge fra ebay.

PS: Hvem i all verden selger spillene sine for 50kr f.eks, hvis dette er vinnerbudet?..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvis det står PAL og sånt så fungerer det som regel fint?Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe fra PSN store, men har hørt det er litt kræsj med onlinesng hvis du kjøper spill fra utlandet? :S

Lenke til kommentar

Har hørt at hvis du kjøper amerikansk utgave av et spill så kan du ikke spille europeiske spillere online? Er det sant?..

Men tror jeg skal prøve å kun kjøpe PAL :p da slepper jeg de store og små spørsmålene.

PS: Venter på et spill fra ebay nå, endte på 200kr :/ prøvde å få billigere, men det gikk aldri og jeg ble utålmodig..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Han sendte på mandagen, altså dagen etter at jeg betalte. Det er privat, pluss at jeg ikke har noe ID å spore pakken på..

Han sendte på mandagen, altså dagen etter at jeg betalte. Det er privat, pluss at jeg ikke har noe ID å spore pakken på..

Lenke til kommentar

no worries.. det dukker nok opp.. men når jeg bestiller fra ebay bruker jeg alltid personer som har mange anbefalinger, og kanksje har lagt ned arbeid i å opprette en "nettbutikk" på ebay. Men pakker fra utlandet kan ta MYE tid om det stopper i tollen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...