vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har LBP til PSP, men klarer ikke å gå online av en eller annen grunn. Det står bare at jeg må oppdatere spillet først. Problemet er at den trenger versjon 6.00 så vidt jeg ser, og jeg har versjon 6.30. Jeg har tydeligvis for høy versjon til LBP, og jeg kan ikke nedgradere heller? Btw jeg lastet ned et Motorstorm-kostyme til karakteren, men hvor får jeg tak i den? Jeg finner den ikke i Popit'en? (jeg har hatt PSP i to, tre dager, så aner fint lite om noe som helst der.) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har du oppdatert selve spillet? mao. ikke firwaren til PSP. Finn spillet og trykk "trekant", da skal du vel få opp en meny der du kan ta "update". (jeg forutsetter trådløst nett da.) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Takk, det funket. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har merket tråden som Løst da jeg antar at Trådstarter har fått til å oppdatere LittleBigPlanet ^_^ Kjekt om dere aktivt bruker funksjonen. Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå