Oxygen 07-12 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg er helt grønn i hva medie-pc er. Jeg har vært borti ekstern dvd-recorder hvor jeg tok opp på dvd rw plate, men kan man ta opp på en ekstern hdd og koble den til pc-en for redigering etterpå etter å ha recordet fra enten en medie-pc eller dvd-recorder? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 En mediepc er en helt vanlig pc. Så du kan koble en ekstern hardisk til denne. Men du må få det digitale signalet inn i pcen. Dette gjør du med et DVB-C (for kabeltv) tunerkort. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Høres dyrt ut. Finnes det ikke noe annet? Sånn Popcorn Hour sender vel bare fra PC til TV-skjerm? Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Link til et slikt tuner-kort? Og er det ikke masse sånn sperrer fra Canal Digital hvis du har kabel-tv derifra, også må du gå via en dekoder osv? Da tenker jeg på å f eks ta opp et tv-program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå