Konnis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) I min søken etter nye ørepropper til musikkbruk kom jeg over nettsiden www.headphonesky.com. På denne siden finner man Bose sine in-ear-propper til 60 og 70 dollar (henholdsvis versjon 1 og 2), mens disse ofte koster opp mot tusenlappen i Norge (sist jeg sjekket: 900kr på Elkjøp og 1300kr på Spaceworld). Har sendt dem et par mailer, og svarene virker ikke veldig profesjonelle. I mailene jeg har fått er det ikke korrekt rettskrivning, og det er også brukt "u" i stedet for "you" enkelte steder. Dette kan ha med den individuelle personen jeg fikk svar fra da jeg kontaktet nettsiden å gjøre, men det oser ikke profesjonalitet. Ellers syns jeg siden virker grei, men responsen på mailene får meg til å lure. De har også ingen problemer med å sende øreproppene som "sample" så jeg slipper unna norske skatter (vet ikke hvorvidt det er lovlig å snakke om det her, men bare informerer om hva nettbutikken godtar). Hva tenker dere? Ekte Bose-produkter eller falske kopier? BTW: Tok kontakt med Bose for en stund siden angående nettsiden, men fikk ikke noe svar. Endret 4. juli 2010 av Konnis Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ekte eller uekte - does it matter? For å si det rett ut, Bose-ørepropper er overprisdede og suger hardt. Prøv heller noen propper fra Shure eller Ultimate Ears, da får du mye bedre valuta for pengene. On Topic: Googlet siden, fant dette her, det viser seg visstnok at de selger falske ørepropper ja. Man skal generelt være forsiktig med ukjente kinesiske nettbutikker. Hvis du har lyst til å finne billig kan du vel alltids kikke på ebay, og kjøpe fra selgere du kan stole på (1000+ feedback med 99% positiv er trygt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå