Gå til innhold

www.headphonesky.com - troverdig forhandler av ekte Bose-produkter?

Anbefalte innlegg

I min søken etter nye ørepropper til musikkbruk kom jeg over nettsiden www.headphonesky.com. På denne siden finner man Bose sine in-ear-propper til 60 og 70 dollar (henholdsvis versjon 1 og 2), mens disse ofte koster opp mot tusenlappen i Norge (sist jeg sjekket: 900kr på Elkjøp og 1300kr på Spaceworld).

Har sendt dem et par mailer, og svarene virker ikke veldig profesjonelle. I mailene jeg har fått er det ikke korrekt rettskrivning, og det er også brukt "u" i stedet for "you" enkelte steder. Dette kan ha med den individuelle personen jeg fikk svar fra da jeg kontaktet nettsiden å gjøre, men det oser ikke profesjonalitet.

Ellers syns jeg siden virker grei, men responsen på mailene får meg til å lure. De har også ingen problemer med å sende øreproppene som "sample" så jeg slipper unna norske skatter (vet ikke hvorvidt det er lovlig å snakke om det her, men bare informerer om hva nettbutikken godtar).

Hva tenker dere? Ekte Bose-produkter eller falske kopier?

BTW: Tok kontakt med Bose for en stund siden angående nettsiden, men fikk ikke noe svar.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ekte eller uekte - does it matter? For å si det rett ut, Bose-ørepropper er overprisdede og suger hardt. Prøv heller noen propper fra Shure eller Ultimate Ears, da får du mye bedre valuta for pengene.

On Topic: Googlet siden, fant dette her, det viser seg visstnok at de selger falske ørepropper ja. Man skal generelt være forsiktig med ukjente kinesiske nettbutikker. Hvis du har lyst til å finne billig kan du vel alltids kikke på ebay, og kjøpe fra selgere du kan stole på (1000+ feedback med 99% positiv er trygt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...