toy_man Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Heisann Bare lurer på om noen vet om noen butikker i Trondheim som selger noen av merkene jeg pleier å bruke? Bruker som regel RL polo, Tiger of Sweden, Hugo boss, lyle & scott, fillipa etc. Dere skjønner sikkert tegningen. Har aldri vært i Trondheim. Så er ikke kjent i det hele tatt. Søkt litt rundt på google. Fant noe som het Bogart. Er det noe å satse på ? Alle tips er velkommne. Skal være i nærheten av Trondheim i 8-9 månder til. Så hadde vært fint å funnet noen butikker som har min stil. Cheers Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Tja, har aldri vært innom Bogart, men jeg innbiller meg at det kan være rett sted for å finne slikt. Retro er også en butikk som fører slikt. Hvis du er villig til å bevege deg litt vekk fra merkeklærne, men fortsatt finne fine klær i samme stilen kan det være verdt å titte innom Johnny Love. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Retro, som nevnt, i sentrum og Høyer på Solsiden. Også har vel Kleins Hugo Boss blant annet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Bogart har mye bra, så den butikken er vel verdt et besøk. Ellers så kan også Cosmo være verdt et besøk. Kleins og Retro er også gode butikker. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Takker for svar. Skal se om jeg finner noen av de butikkene når jeg skal til Trondheim på Lørdag. Bare å komme med flere tips . Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vic har endel bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå