Martin_Norge Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Skal kjøpe ny pc nå, det gjelder bærbar og her er kravene jeg har satt: 14-16" skjerm (må vere HD) over/eller 2.30 gHz over/eller 4GB Ram (Helst 6GB) ikke så tung ellers må den ha God batteritid og den må kunne kjøre "tunge" programmer og ikke minst vær rask... når det gjelder merke, står det fritt! Pris: 15 000 eller rundt der. Bare kjør på med forslag! Endret 4. juli 2010 av Martin_Norge Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da ville jeg vurdert Dell XPS 16, med en i5 eller i7-prosessor. Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Da ville jeg vurdert Dell XPS 16, med en i5 eller i7-prosessor. [/ den virket litt tung av seg, men specsa ser bra ut da Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har endret emnetittelen fra Store bokstaver til noe mer passende. Grunn : Overdrevet bruk av store bokstaver i emnetittel Les gjerne : Retningslinjer og Nettikette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå