Gå til innhold

Piltastene har gått bananas!!!

Anbefalte innlegg

Har nettopp satt sammen en ny maskin, og til min store overraskelse virker ikke lengre piltastene som de pleier. I IE funker de helt som de pleier. I spill gjør de ikke det. F.eks i SoF II fungerer piltastene som shift+pilretning. Slik jeg har satt opp mitt oppsett betyr det at jeg hele tiden krabber rundt, og det går ikke fort... Prøver jeg å bind'e tastene på nytt registrerer den shift uansett hvilke piltast jeg trykker på.

Et annet sted jeg har funnet ut at pilene ikke taster er når jeg skal skifte kanal på TV-kortet mitt... Vanligvis har jeg kunnet skifte kanal med pil opp eller ned. Nå skjer det ingen ting!

Dette er ett av de rareste problemene jeg har vært borti - vennligst hjelp! :-?

Maskin:

Abit NF7-S v2.0

XP 2500+

2x512 400MHz DDR

Radeon 9700

etc...

Har lagt inn siste nForce2 drivere

BIOS er heller ikke gammel for det er et splitter nytt HK

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp satt sammen en ny maskin, og til min store overraskelse virker ikke lengre piltastene som de pleier. I IE funker de helt som de pleier. I spill gjør de ikke det. F.eks i SoF II fungerer piltastene som shift+pilretning. Slik jeg har satt opp mitt oppsett betyr det at jeg hele tiden krabber rundt, og det går ikke fort... Prøver jeg å bind'e tastene på nytt registrerer den shift uansett hvilke piltast jeg trykker på.  

Et annet sted jeg har funnet ut at pilene ikke taster er når jeg skal skifte kanal på TV-kortet mitt... Vanligvis har jeg kunnet skifte kanal med pil opp eller ned. Nå skjer det ingen ting!

Dette er ett av de rareste problemene jeg har vært borti - vennligst hjelp!  :-?  

Maskin:

Abit NF7-S v2.0

XP 2500+

2x512 400MHz DDR

Radeon 9700

etc...

Har lagt inn siste nForce2 drivere

BIOS er heller ikke gammel for det er et splitter nytt HK

Jon

Har nå funnet ut at piltastene funker som normalt hvis jeg slår av Num Lock, men jeg blir egentlig ikke noe klokere av det! Ingen som har vært borti dette?

Jon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...