CrackaBoi Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 itbutikken har fåt inn originale ATI Radeon 8500 retail kort på 275 mhz. Jeg har reservert et, men ble plutselig litt i tvil, for jegleste her på hw.no at Radeon 8500 XT snart kommer, og det er jo bare 5 dager til geforce 4 release. Noen som vet når Radeon XT kommer? Hva burde jeg gjøre? Men uansett, radeon på lager hos itbutikken..... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Sjekket nettopp itbutikken og der står det følgende: Denne varen er i ordre. VI forventer at ha den hjemme den 20-02-2002 Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Ja jeg vet det, men jeg bestilte det fra dem for en uke siden, og fikk nettop mail fra dem om at vare har ankommet: "Vi har mottat en vare på lageret til din ordre. Varen, det dreier seg om, er denne: ATI RADEON 8500 64MB DDR RET Med vennlig hilsen ITbutikken A/S" De har vel ikke oppdatert sidene sine, eller så var dette bare et lite parti som ikke var nok til å dekke mer enn forhåndsbestillingene. Men uansett, burde jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Selvsagt burde du kjøpe, det er jo geniale kort:) Lenke til kommentar
Saint_Raziel Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 jeg og fikk den mailen på mandag ! Nå venter jeg bare på at de får inn amd xp 2000+ prosseroen min så..... :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå