Inhabil Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Så jeg er ute etter en ny serie, tittelen får deg kanskje til å tenke på serier som NCIS, CSI, osv, men jeg er ikke nødvendigvis ute etter slike serier, med mindre de er svært gode da... Som f.eks Criminal minds, som jeg liker. Har nylig sett Breaking bad (er en del DEA inne i bildet der) og prison break (sier seg selv). Hvis noen skjønner hva jeg mener, så gjerne anbefal noen gode serier. Har kikket litt på The Wire, er det noe politi inni her? Takker Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har kikket litt på The Wire, er det noe politi inni her? Det er så mye politi at du vil få spasmer. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sjekk ut The Shield. Korrupt politi og greier. Veldig bra serie (har jeg hørt, skal sjekke den ut selv) Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Har kikket litt på The Wire, er det noe politi inni her? Det er så mye politi at du vil få spasmer. Da kjører jeg på med The Wire, Obamas favoritt serie og greier, kan ikke svikte da. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Sjekk ut The Shield. Korrupt politi og greier. Veldig bra serie (har jeg hørt, skal sjekke den ut selv) Har faktisk kikket litt på det og, så jeg får starte å se på det eventuelt etter The Wire (hvis det faller i smak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå