tozer Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Datamaksinen min begynte og brenne. det kom myye røyk ut av den og lukta stygt som ****, jeg fant ut at det kom i fra inverteren til de 2 kalde katodene mine som jeg har. de lyste ut av boksen. Jeg sier dette for at alle som har katoder, neon lys osv i pcn. vær OBS. og ikke gå fra pcn med dette på. jeg har IKKE tukkla med kablene eller trixa litt selv på noen av komponentene, så jeg er usikker på grunnen siden det startet. Et spørsmål: Hvor mye volt er det som går ut av en slik inverter? 12inn men hvor mye til lysene? jeg lurer fordi det står på inverteren: WARNING HIGH VOLTAGE og lengre ned 12V. Heldigvis merka jeg det med en gang, slik at jeg fikk kutta strømmen. Noen som har opplevd det samma? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 LOL. Søk litt på forumet så finn du ut kor mage volt det er. Meiner det er snakk om titusener.(Ikkje sikker) http://forum.hardware.no/search.php Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Skjønner ikke helt vitsen med å ha 3 like innlegg. Men anyways, kjipt med svidd maskin :/ har svidd en ram brikke, og det lukter som et helvette i flere dager etter, så kan vel egentlig ikke forestille meg hvordan det er hos deg da. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 3 slike inlegg? da må jeg ha gjort en feil.. sorry. nettet mitt var treigt når jeg la inn forumene.. skal ikke skje igjen.. :-? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hadde en slik en gang som faktisk sprengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå