Nudler Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei! Jeg har ett lite problem. Har gått 2 år på Videregående Skole. Har gått 1.året året Bygg og 2.året IKT-servicefag. For 3 dager siden fikk jeg karakterutskrift på posten, etter at jeg kom tilbake fra ferie. Da jeg åpnet brevet, stod det "kompetansebevis" etter å ha lest litt på nettet fant jeg ut at man får kompetansebevis, hvis man ikke har bestått et fag. Men jeg har jo bestått alle fag og hvordan er det mulig at jeg har fått kompetansebevis? skulle jeg egentlig ikke ha fått "Vitnemål" ? Planen min var å ta allmenn påbygg, men jeg har allerede sendt kompetansebevis som jeg fikk fra posten til Sonans VGS. Eller er det jeg som tar feil her? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Cie Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vitnemål får du først når du har fullført en videregående utdanning (noe du ikke har med 2 år på vgs). Etter din plan vil du få vitnemål når du har fullført allmenn påbygg. Lenke til kommentar
Nudler Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Vitnemål får du først når du har fullført en videregående utdanning (noe du ikke har med 2 år på vgs). Etter din plan vil du få vitnemål når du har fullført allmenn påbygg. Tusen takk for svar Cie! Jeg håper det du sier er sant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Etter VG3 allmenn eller påbygg får man kun kompetansebevis om man ikke har bestått alle fagene sine. Etter alle andre år får man kun kompetansebevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå