godkjenn Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei, bestilte noen klær fra Rockshop.no, den 12 mai for ca1000 kr.. Jeg har enda ikke fått klærna jeg bestilte og får ikke svar på mail! Har forhåndsbetalt og er usikker på hva jeg skal gjør nå! Jeg har ikke funnet noen tlf nr. Har bare lyst på klærna mine asap! Hjelp til framgangs måte? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 I Brønnøysundregisteret er det registrert to telefonnummer på firmaet Rockshop.no DA. Telefon: 96 50 09 00 Mobil: 965 00 966 Ettersom de ikke har annen mulighet til å kontakte de enn et simpelt kontaktskjema, har du all rett til å forsøke å få tak i noen ansvarlige på de telefonnumrene. Daglig leder heter for øvrig Kent Michael Johansen om det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 I Brønnøysundregisteret er det registrert to telefonnummer på firmaet Rockshop.no DA. Telefon: 96 50 09 00 Mobil: 965 00 966 Ettersom de ikke har annen mulighet til å kontakte de enn et simpelt kontaktskjema, har du all rett til å forsøke å få tak i noen ansvarlige på de telefonnumrene. Daglig leder heter for øvrig Kent Michael Johansen om det skulle hjelpe. Får ringe å høre i morgen om hva som har skjedd, så får jeg prøve å huske å opptatere tråden om det går den rette vei ! Setter stor pris på svar, takk! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ser ut som gutta bak denne sjappa sliter. Kyrre og Mads har tilsammen nesten 300.000,- i inkassosaker liggende på dette selskapet, når det da er et DA så har de hver for seg et personlig krav på rundt 150.000,- Vil tro at pengene dine har gått til å betale kreditorer og at de langt i fra har penger på bok til å kjøpe nye varer... Ville aldri i verden ha handlet fra den sida der! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Får heller ikke noe svar fra rockshop.no Har bestild for 5-6 uker siden men får ikke noe info om ordren Lenke til kommentar
musikkelskeren04 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hei. Jeg er i akkurat samme situasjon som dere. Jeg bestilte varer på rockshop.no for ca. 900 kr, 13. mai og fikk da beskjed om at leveransen skulle ta 2-3 uker. Nå er vi på 11. juli og varene er enda ikke dukket opp. Jeg sendte en mail til dem for et par uker siden og forklarte situasjonen, men fikk ingen svar. Da jeg prøvde å ringe det nummeret som står på nettsiden fikk jeg beskjed om at kundeservice, det gikk kun over mail. Jeg sendte en ny mail og den heller har jeg ikke fått noe svar på. Jeg har også funnet telefonnumrene på Brønnøysundregisteret og fant Kent Michael Johansen og har planer om å prøve å ringe han,men er det noen av dere som allerede har prøvd det, og fikk dere svar? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fikk denne mailen: Kjære kunde av Rockshop.noDu mottar denne mailen fordi du har lagt inn en bestilling hos oss som vi ikke har levert til deg. Vi som startet Rockshop.no for snart 4 år siden har det siste året ikke klart å drive nettbutikken slik den skulle vært drevet, og vi jobber derfor nå med å finne nye eiere eller investorer til selskapet. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke har hatt kapasitet til å svare samtlige hendvendelser på kundeservice den siste tiden, og du mottar nå denne mailen fra oss som en beklagelse og et svar på lang leveringstid. Vi kommer til å jobbe ut sommeren med å levere alt av uleverte bestillinger, og vi garanterer at alle ordrer vil bli levert. Hvis du derimot skulle ønske å avbryte din bestilling ber vi deg sende en mail til [email protected] angående dette. Vi vil ikke ha mulighet til å svare på spørsmål om leveringstid ettersom vi er kraftig underbemannet, men vi vil ta oss av alle ønsker om å avbryte ordrer. Vi lover også å gi deg en oppdatering angående din bestilling når vi nærmer oss en leveringsdato hvis du fortsatt skulle ønske å motta varene du har bestilt fra oss. Vi håper på forståelse og tålmodighet i en tøff tid, og vi skal jobbe hardt nå med å finne en verdig arvtager av Rockshop.no som kan føre navnet og konseptet til nye høyder. Med vennlig hilsen Ledelsen i Rockshop.no Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har også ventet lenge på noe svar fra dem. Bestilte tidlig i April, rundt den 10. eller noe slikt. Har fått et par mailer hvor de beklager også videre, og sa at jeg gjerne kunne avbestille hvis jeg ville det. Når jeg svarte på den siste, at jeg ville avbestille, så fikk jeg ikke noe svar på det. Sendte en ny mail i dag, og får jeg ikke noe svar nå, så ser jeg meg nødt til å ta kontakt med Forbrukerrådet. Det var bare 400 kr, men av prinsipp, så vil jeg ha de tilbake. Skal de ha pengene mine, skal jeg ha varene mine... Men jeg er stygt redd for at Rockshop blir begjært konkurs om ikke så lenge.. :/ Lenke til kommentar
Kim6 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei Samme med meg som dere gutter og jenter! bestilte varer for 1200kr, jeg er enig med mannen som sa at dette er prinsipp! De pengene skal jeg jaggu meg ha tilbake! Klarer de ikke å gjøre noe med saken innen meget kort tid går jeg videre med dette, har allerede kontaktet forbrukerrådet. At de har nettsiden oppe irriterer meg også, sikkert mange som bestiller varer derifra uten å vite noe om situasjonen til Rockshop, frekt å ta imot betaling på denne måten, de melker vel kua så lenge det varer. Mvh Irritert og forbanna Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Svarte på mailen om at jeg ønsket å avbestille med engang jeg fikk den, men har ikke hørt noe siden. Har nå også kontaktet forbrukerrådet så får jeg se hva de synes jeg burde gjøre. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 I dag fikk jeg faktisk pakken. Jeg har sendt mail om avbestilling, men når jeg har fått de nå, tror jeg ikke jeg orker å gjøre mer med det. Skal i hvertfall aldri handle der igjen, og har sagt til venner at de ikke må finne på å bruke butikken deres. Hadde ikke forventet å få noe som helst, så ble egentlig litt overrasket.. Lenke til kommentar
Kim6 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Opptatt: Sto det levert på ordren din på deres nettside? Klarer de å gjøre opp med alle skal ikke jeg lage mer baluba, men har enda ikke hørt en dritt. Ei heller svar på mails. Har det ordnet seg for noen av dere andre? Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bare betalt tror jeg. Men jeg bestilte 16 april, så det tok nesten 4 måneder. Det er jo alt for mye... Trøster meg med at jeg faktisk fikk det jeg bestilte... Lenke til kommentar
Kim6 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 4 måneder er selvsagt aaaaalt for lang tid, bare 2 måneder på meg, men det er for lenge det også. Tydelig at de sliter voldsomt. Det at man bevisst unngår kontakt med kundene er heller ikke noe godt tegn. Det står betalt på min ordre også, er jeg heldig dukker det opp noe en dag... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Står "Betalt" på min også men har ikke fått noe. Har også sendt etpar mails om avbestilling men ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://forbrukerportalen.no/Artikler/2010/1284018408.55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå