Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Heisann! Har nylig kjøpt en X52J fra ASUS som fungerer over alt forventning. Eneste problemet er at den demper musikk/lyd automatisk når et annet program lager lyd. Hvis jeg for eksempel hører musikk fra spotify, og noen snakker til meg på msn/facebook eller jeg åpner en youtube video, så dempes automatisk musikken i 10-20 sekunder. Jeg skjønner at dette er meningen, og kan sikkert skrus av en eller annen plass, men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette, så håper noen av dere vet:) Lenke til kommentar
canney Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) hei, har grubblet på dette selv, men fant nettopp ut hvordan du gjør dette. 1, høyreklikk på høytaleren nede i høyre hjørne. klikk på avspillingsenheter 2, klikk på kommunikasjon. 3, klikk "ikke gjør noe" Håper dette hjelper:) Endret 16. juli 2010 av canney Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Hvordan fjerner man den Hizze lyden eller kjente mikrofon lyden på denne pcen. Vet det har vært et stort problem lenge, men trodde det var fiksa nå ?????? http://vip.asus.com/forum/view.aspx?SLanguage=en-us&id=20100207170443781&board_id=3&model=K52JR&page=21&count=209 Sjekk ut denne. Steves post funker, men hva skjer med micen da?? Endret 17. juli 2010 av Charlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå