nipton Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hei, Når jeg prøver å slå av auto renewal på xboxlive så går det ikke. Trykker fjern betalings måte men det kommer opp: Denne betalingen kan ikke fjernes for øyeblikket. Gå til siden Payment method information (informasjon om betalingsmåte) hvis du vil vise tjenester som er tilknyttet dette betalingsalternativet. http://img51.imageshack.us/img51/5016/xboxliveisascam.jpg Huff blir lei meg bad bad microsoft. Endret 4. juli 2010 av nipton Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Du må ringe microsoft eller xbox support eller hva det kalles.. Endret 4. juli 2010 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Mener du kan kjøpe et månedskort og taste inn koden. Da vil du nok måtte betale for måneden du kjøpte, men det vil ikke fornye seg automatisk. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du skal kunne slå av automatisk fornyelse av medlemskapet uten å måtte ringe til ms hvertfall. Hva skjer når du prøver? Btw, her er en lignende tråd @@@ Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Før var det i vertfall slik at der det stod "På" som en link på medlemskapsnivå eller kontooversikt, og trykte du der kunne du velge om du ville ha "av" eller "på" auto renewal. Prøvde på dette akkuratt og ble relativt skuffa over at det ikke funka denne gangen Så er det noen som får til dette vil dere være så snill å sende meg en pm om hvordan dere fikk det til så hadde jeg blitt meget glad. EDIT: som som dette var det. http://majornelson.com/archive/2009/07/29/how-to-turn-off-xbox-live-account-auto-renewal.aspx Endret 4. juli 2010 av melbyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå