Aksel114 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) det som skjedde igår, var att tunga mi faktisk Revnet den der tråden som er under tunga, ble revnet en god del. jeg får "svi" smerter med engang jeg tar tungen ut av munnen, noe som igjen fører til andre problemer feks: - spise - kysse, blir fantastisk kjedelig og kysse uten tunge. jeg er 15 år btw. - Stimulere kjæresten min går ikke sååå bra uten tunge, i og med att hun/jeg ikke vil ha sex - sikkert mye mer. revna jo igår så.. blødde en hel del igår. blør ikke nå lengre. hva burde jeg gjøre? bare vente eller? men herregud.. er det bare meg eller er dette litt sprøtt? Endret 4. juli 2010 av Aksel114 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det har gått et døgn. Ro deg ned og vent. Pass på at du holder munnen ren, skyll med vann når du spiser etc. Det gror nok av seg selv. Hvordan i alle dager du klarte å revne den strengen under tunga er vel det som er interessant her Lenke til kommentar
Tentroh Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 det som skjedde igår, var att tunga mi faktisk Revnet den der tråden som er under tunga, ble revnet en god del. jeg får "svi" smerter med engang jeg tar tungen ut av munnen, noe som igjen fører til andre problemer feks: - spise - kysse, blir fantastisk kjedelig og kysse uten tunge. jeg er 15 år btw. - Stimulere kjæresten min går ikke sååå bra uten tunge, i og med att hun/jeg ikke vil ha sex - sikkert mye mer. revna jo igår så.. blødde en hel del igår. blør ikke nå lengre. hva burde jeg gjøre? bare vente eller? men herregud.. er det bare meg eller er dette litt sprøtt? Be kjæresten din å ikke suge tunga di så hart Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 det som skjedde igår, var att tunga mi faktisk Revnet den der tråden som er under tunga, ble revnet en god del. jeg får "svi" smerter med engang jeg tar tungen ut av munnen, noe som igjen fører til andre problemer feks: - spise - kysse, blir fantastisk kjedelig og kysse uten tunge. jeg er 15 år btw. - Stimulere kjæresten min går ikke sååå bra uten tunge, i og med att hun/jeg ikke vil ha sex - sikkert mye mer. revna jo igår så.. blødde en hel del igår. blør ikke nå lengre. hva burde jeg gjøre? bare vente eller? men herregud.. er det bare meg eller er dette litt sprøtt? Be kjæresten din å ikke suge tunga di så hart hvordan visste du det`? o.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå