StinaStina Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg er på let etter leilighet som jeg skal leie. Tjener ikke så mye i måneden - kun ca 12000 i måneden, men har rundt en halv million i kapital. Jeg har barn, men vet ikke helt om de skal bo fast hos faren siden han har høyere inntekt...- og heller være hos meg innimellom.... et eller annet.... Jeg tror ikke det er lurt av meg å leie for mer enn 8000 i måneden, - leieprisene er temmelig høye der jeg bor. Og tenker på å leie en leilighet med et soverom, pga prisene er så sinnsykt høye her. Men må bo her med hensyn til jobb. Noen som har tips til meg om hva jeg bør gjøre? Når jeg går på visning har jeg forløbig gått alene, bør jeg ha med meg følge på hver visning for å ha sjans til å få leiligheten?..... akkurat det synes jeg høres rart ut....., men noen jeg kjenner sier at man bør ha med seg noen på hver visning for å få leiligheten..... Noen som har tips til meg..... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du virker kanskje litt mer stødig dersom du har med deg en "partner" på visning. Mindre sjans for fest og fyll dersom det er ett par. Hvilken by er det du skal leie i forresten? Dersom det er Trondheim så burde det være mulig å komme unna med rundt 5000kr. Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har du hatt problemer med å få de leilighetene du ønsker eller? Isåfall kan det være greit å lage en liten profil der du beskriver deg selv og vektlegger de positive sidene som gjør at du framstår som attraktiv for utleier. Denne kan du gi til huseier etter at du har vært på visning. Hvis det er flere på visning skiller du deg litt ut og sjansen for at du får leiligheten er antageligvis større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå