GSP<3 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) "Hvor mange søsken født i 1992 eller senere har du?" Hvis foreldrene er skilte skal jeg fortsatt ta med alle søsknene, eller kun de som bor i samme hus som meg? Er dårlig til å tolke slike spørsmål, så vil være sikker på at jeg svarer rett. Tilleggsinfo: "Oppgi hvor mange søsken du har som er født i 1992 eller senere, og som blir forsørget av foreldrene/steforeldrene dine. Som søsken regnes biologiske søsken (hel- og halvsøsken) og stesøsken som du bor sammen med minst 40 prosent av tiden. Barn av mors eller fars samboer skal ikke regnes med, selv om de bor i samme husholdning. Du skal ikke føre opp fosterbarn som bor sammen med familien din." Endret 4. juli 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Slik jeg tolker det blir det vel antall barn (under 18) som du er biologisk i slekt med, pluss evt. stesøsken som bor i ditt hus 40% eller mer. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Da svarer jeg bare 0 hvis jeg ikke bor i samme hus som søskene mine? Edit: Har sendt inn søknad, sjekket også tallene i en kalkulator og forskjellen på 0 eller 1 søsken var ca 1000 kroner, så ikke en gigantisk sum du taper om du tolker det feil med andre ord. Endret 4. juli 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå