StinaStina Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har en mann på facebooken min, som jeg har rotet med en del ganger, men forstår ikke noe av livet hans...... Hver gang han skriver et innlegg på veggen hans - så kommer det 10 kommentarer fra 10 forskjellige damer omtrent, og alle ser ut til å ha rotet med han i kommentarene..... Ganske ekkelt! Jeg har han fremdeles på facebook på vennelisten min, men jeg tar fullstendig avstand fra han pga måten han behandlet meg på, samt mine mistanker på at han roter og roter og roter med mange om gangen. Er det normalt å rote med mange om gangen når man skal date? At man har en dame en dag, en neste og en neste, osv...... ? Kanskje det er meg som har vanskeligheter med å godta slike menn.... ? De andre damene ser ut til å godta at han er sånn. Hver gang jeg ser han gå inn på chat på facebooken så hopper jeg av, og jeg gjør alt for å unngå han. Men jeg fallt for utseende hans, han er sinnsykt søt..... men orker ikke det andre med han.... Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 vel noen mannfolk er jo slik, og da virker det jo som at noen damer aksepterer det, eller så kanskje de ikke vet det? du vet jo ikke selv om han har rotet med alle disse gjør du? han kan da bare ha mange kvinnlige venner. Men om det plager deg sånn la han være da vel og finn deg noen andre so passer deg bedre;) Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Er det folk her som er sånn... at når de dater så roter de med mange damer samtidig? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vi menn liker å føle at kvinner liker oss. Så selv om man holder ordentlig på med en dame, så opprettholder man gjerne gløden som andre kvinner kan føle om oss. Men jeg ville aldri dratt det lengre enn samtaler. Å rote med andre kvinner enn den jeg holder på med ville jeg aldri gjort. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det folk her som er sånn... at når de dater så roter de med mange damer samtidig? Det er ganske vanlig, spesielt i litt større byer, at man dater og har sex med flere samtidig. Da er riktignok begge inneforstått med dette; begge er ærlige og åpne om at de roter eller kan rote med andre samtidig. Du har selvfølgelig også drittsekker, av begge kjønn, som gir uttrykk for at den de dater (og har sex med) også er den eneste; samtidig som de dater andre, eventuelt har ONS eller FF(s) til samme tid. Hvorvidt denne søte har gitt uttrykk for at det kun er deg han dater / ønsker kan jeg selvfølgelig ikke vite noe om. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 jeg oppfører meg likt, roter med mange jenter samtidig. Er så utrolig mye lettere å gjøre det selv enn når noen andre gjør det mot deg. Fordi selv tenker jeg at det jeg gjør med de andre ikke betyr noe for meg uansett. Veit det er feil og at jeg er en idiot, men om jeg virkelig bryr meg om en jente og har noe på gang med hu så stenger jeg alle andre jenter ute. Men skal innrømme at jeg liker at jenter viser intresse for meg selv om jeg ikke liker de tilbake. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg traff en mann som sagt som tydelig er sånn. Jeg er ikke sur på han for det, og han må jo velge sitt liv. Men det eneste negative med slike menn er at de kan jammen være ærlige å fortelle hva de ønsker - forhold med meg eller ikke. For eks han: han sier akkurat det som passer seg der og da. Hvis jeg forteller han at jeg ikke kan treffe han igjen pga jeg vil ha forhold, så sier han at det kan bli oss to...... Det er veldig kjedelig når jeg skjønner at jeg hele tiden blir prøvd lurt.... men jeg lar meg ikke lure av han.... jeg oppfører meg likt, roter med mange jenter samtidig. Er så utrolig mye lettere å gjøre det selv enn når noen andre gjør det mot deg. Fordi selv tenker jeg at det jeg gjør med de andre ikke betyr noe for meg uansett. Veit det er feil og at jeg er en idiot, men om jeg virkelig bryr meg om en jente og har noe på gang med hu så stenger jeg alle andre jenter ute. Men skal innrømme at jeg liker at jenter viser intresse for meg selv om jeg ikke liker de tilbake. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen er slik, la han få leve livet slik han vil. Om du har mistanke, så spør han. Hvis du ikke vil gjøre noe med han, fjern han fra livet ditt. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg aksepterer at han er sånn, det er derfor jeg ikke sletter han på facebooken Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vel personlig syns jeg det er på tryne. Om det er vanlig har jeg ingen formening om. Du burde kanskje tenke litt mer over hvem du roter med for å unngå slike siuasjoner? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du aksepterer ikke at han er sånn, ellers ville du aldri gått til ett forum og klaget over oppførselen hans. 1 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 jo jeg aksepterer at han driver på sånn. Men det bare sjokker meg at han er sånn. Jeg synes også at menn på nett bør være mer ærlige med hva de søker og vil, enn å fortelle at de vil ha forhold, også stemmer det ikke med handlingsmønsteret Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) jo jeg aksepterer at han driver på sånn. Men det bare sjokker meg at han er sånn. Jeg synes også at menn på nett bør være mer ærlige med hva de søker og vil, enn å fortelle at de vil ha forhold, også stemmer det ikke med handlingsmønsteret Da fjerner han jo plutselig en del av "markedet" ! Med det sagt, jo jeg er helt enig. Den eneste gangen jeg selv var slik var etter et brudd, og jeg gjorde det klart fra først stund med disse at det aldri ville bli noe forhold. Finner mennesker som han du beskriver rett ut kvalm, og kommer en slik person i nærheten av noen av mine venniner vil han svi, grovt. Er det så vanskelig å si "Jeg er ikke ute etter et forhold" ? Dette er jo noe som er såpass alment akseptert nå at jeg ikke ser problemet. Endret 8. juli 2010 av Vizla Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 ja mener det samme jeg.... Er jo ikke et problem å si hva man er ute etter eller ikke, hva er da vitsen med å lyve? Jeg tror de lyver for å komme lettere i buksa til damene, og etter en stund forstår damen at han ikke er ute etter forhold akkurat, men kun sexen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå