Gå til innhold

The Secret World, Den offisielle tråden.


  

42 stemmer

  1. 1. Hva tror du om the secret world?

    • Dette blir fremtidens MMO
    • Nokså bra
    • Slår ikke WoW
    • Ikke en sjanse


Anbefalte innlegg

Funcom har ikke sagt noe om betaling for å spille dette spillet enda, men sannsynligvis må vi betale for å spille. Jeg og mange andre tipper det blir månedsbeløp og en rabatt om du betaler for flere måneder på en gang, slik mange andre betalings-MMOer har.

:cry:

En fattig student, må glemme det The Secret World her og nå, hvis det blir månedsbeløp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Oi, jeg glemte helt denne tråden.

 

[Oppdateringer etter det jeg vet]:

 

Ettersom jeg har hørt, så skulle det komme nye trailere etter nyttår, så jeg går rundt, biter negler og håper på trailere og evt. betalansering snart.

 

Funcom gikk forresten ut ved å garantere betaplass til de som kjøpte 3mnd til Age of Conan i en periode.

(http://www.gamespot....tml?sid=6239703)

Endret av SnapShoot
Lenke til kommentar

AO spillere har også fått muligheten til å få beta key nå. Det krever at spillerne betatester pets vs monsters, og hvis de kommer langt nok vil de få betatilgang til TSW.

 

Funcom har nå startet nok en ARG. Sjekk ut tråden The fool's journey for selve ARG'en, og the fool's journey prologue summary for en oppsummering av hva de har funnet ut. Ser ut til at det er litt dødtid nå, så god mulighet til å bli oppdatert og få med seg resten mens det skjer.

Lenke til kommentar

Her har vi enda en artikkel http://www.pressfire.no/intervjuer/PC/2936/-Massive-avslringer-fra-The-Secret-World-p-vei

 

Siden de har nå avslørt at de er i partnerskap med EA, og skal komme med mye nyheter i de kommende månedene, så er jeg optimistisk med en 2011 utgivelse :p lets hope

 

Gleder meg forresten når de slipper ut mer info og videoer om TSW... en god stund siden vi har fått sett eller hørt noe fra dem

Lenke til kommentar

Om lansering tidspunkt så tipper jeg på en gang i 2012. Med alle dommedagsprofetier og annet tull som er forbundet med 2012, så vil det være ett godt tidspunkt med tanke på spillets lore, 21.12.2012 vil således være en god dato. Og det er en fredag, men kanskje litt vel nærme jul.

 

Tror vi ville ha hørt mer om spillet hvis det skal slippes i år. Men om jeg tar feil så gjør det ingenting, kortere vente tid :), så lenge det ikke blir sluppet for tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Om lansering tidspunkt så tipper jeg på en gang i 2012. Med alle dommedagsprofetier og annet tull som er forbundet med 2012, så vil det være ett godt tidspunkt med tanke på spillets lore, 21.12.2012 vil således være en god dato. Og det er en fredag, men kanskje litt vel nærme jul.

 

Tror vi ville ha hørt mer om spillet hvis det skal slippes i år. Men om jeg tar feil så gjør det ingenting, kortere vente tid :), så lenge det ikke blir sluppet for tidlig.

 

Håper det ikke blir den datoen, for da må jeg avlyse bryluppet mitt :(((

Lenke til kommentar

Håper det ikke blir den datoen, for da må jeg avlyse bryluppet mitt :(((

Da får du bare ta en "short-short version" av bryllup seremonien (se Spaceballs)

 

 

MINISTER Okay. Here we go, the short-short version.

(to Lone Starr) Do you?

 

LONE STARR Yes.

 

MINISTER Do you?

 

VESPA Yes.

 

MINISTER Good. You're married. Kiss her.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...