Sairai Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har nå fått vite at jeg er nr.34 i venteplass på mitt første ønske. Så jeg tviler på at jeg kommer inn på, har jeg ikke rett til å komme inn på en eller annen skole uansett? Hvis ikke, hva bør jeg gjøre? Hvis jeg ikke kommer inn i år, må jeg søke igjen neste år og har dermed samme sjangs som i år for ikke å komme inn pga snittet. Da sitter jeg jo fast, HJELP ?! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er mange privatskoler som tilbyr allmenn påbygg også, og du kan få lån og stipend mens du holder på. Lenke til kommentar
Sairai Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Har jeg ikke rett til å komme inn på allmenn påbygg uansett? Bare ikke hvilken skole som helst? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du har rett til å komme inn på vgs, men ikke på linjen du har søkt, for at det skal oppfylles må det være minst tre ønsker til linje, med *jeghuskerikkehvormange* skoler i hver Lenke til kommentar
Sairai Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Trodde det var linje jeg hadde rett å komme inn på, men ikke skole ? Men hvis jeg ikke kommer inn i år kommer jeg sikkert ikke inn neste år heller, hva bør jeg gjøre? Er veldig frustrert akkuratt nå? :S Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Som jeg sa: gå på privatskole. Du får lån, og i noen situasjoner kan Nav hjelpe. Lenke til kommentar
Sairai Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg letet etter privat skole med allmenn påbygg i rogaland men fant ingen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sonans i Stavanger er et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå