TheodorBjork Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei, godtfolk Jeg har en rik onkel som ville kjøpe meg en mobil, så lenge den har GPS. Hvilke mobiler finnes der ute som er gode og har GPS. Jeg skulle ønske den var litt robust, da jeg ikke er en sånn metro-seksuell iPhone type... Men hva enn dere anbefaler tar jeg til betrakning! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hei, godtfolk Jeg har en rik onkel som ville kjøpe meg en mobil, så lenge den har GPS. Hvilke mobiler finnes der ute som er gode og har GPS. Jeg skulle ønske den var litt robust, da jeg ikke er en sånn metro-seksuell iPhone type... Men hva enn dere anbefaler tar jeg til betrakning! den er ikke robust, du finner ikke så mangen "robuste" telefoner nå til dags, da alle vil ha så tynne, kule, med touch som mulig å sånn, men Htc desire er en veldig god telefon viss du er rik.. hva med nokia n52? 2000 kr, litt mer robust, men dog liten skjerm. veldig godt batteri!! begge to har gps. hva med denne? har ikke gps, men er SUPERROBUST! koster bare 14 000! Endret 5. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Hei, godtfolk Jeg har en rik onkel som ville kjøpe meg en mobil, så lenge den har GPS. Hvilke mobiler finnes der ute som er gode og har GPS. Jeg skulle ønske den var litt robust, da jeg ikke er en sånn metro-seksuell iPhone type... Men hva enn dere anbefaler tar jeg til betrakning! den er ikke robust, du finner ikke så mangen "robuste" telefoner nå til dags, da alle vil ha så tynne, kule, med touch som mulig å sånn, men Htc desire er en veldig god telefon viss du er rik.. hva med nokia n52? 2000 kr, litt mer robust, men dog liten skjerm. veldig godt batteri!! begge to har gps. hva med denne? har ikke gps, men er SUPERROBUST! koster bare 14 000! Det ble en S.E. Hazel. Orket ikke sånn sosse-touch telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå